رونمایی از آخرین دستاورد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:
تابناک سمنان : معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اصلاح ساختار مدیریتی روستاها، بدون اشاره به سرعت خالی شدن روستاها،از سه سال زمان برای تصویب لایحه مدیریت روستایی در دولت خبر داد
کد خبر: ۹۲۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 04 January 2021

به گزارش تابناک سمنان، محمد امید در حاشیه سفر به استان سمنان به میزبانی استانداری از تححول در ساختار مدیریتی روستاها خبر داد و بیان کرد: حرکت به سمت پویایی مشاغل و ارتقای اقتصادی مهمترین ارکان این تحول است.

وی بدون اشاره به سرعت خالی شدن روستاها و ابراز کرد: افزایش اختیارات دهیاری‌ها یکی از بخش‌هایی است که به روستاها کمک می‌کند تا در زمینه اقتصادی بتوانند اقدامات درخور توجهی را انجام دهند.

سه سال زمان برای تصویب لایحه مدیریت روستایی در دولت!

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به طولانی شده مدت زمان تصویب لایحه مدیریت روستایی طی سه سال گذشته افزود: این لایحه تا پایان دی ماه به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

امید گفت: اختیارات موضوعات عمرانی مانند ساخت و ساز و مسائل مختلف آن در روستاها از این پس بر طبق همان لایحه با دهیاری‌ها است و این به کارهای مردم سهولت زیادی می‌بخشد.

امید با ادعای اینکه این لایحه باعث می‌شود تا رفت و آمد مردم هم به شهرها و ادارات کاهش یابد، گفت: دهیاری‌ها مانند شهرداری‌ها در زمینه عمرانی روستاها به مردم خدمت رسانی می‌کند و حتی در زمینه صدور پروانه ساخت و رسیدگی به تخلفات ساختمانی هم بر عهده دهیاری‌ها قرار خواهد گرفت.

تابناک سمنان برای همه مسئولین دلسوز که با سرعت مثال زدنی در راه خدمت به مردم هستند آرزوی عاقبت به خیری دارد...

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار