قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اجرای گام پنجم قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی با توزیع سه هزار بسته معیشتی، از همراهی بنیاد مستضعفان با این قرارگاه مردمی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 06 January 2021

به گزارش تابناک قم، محمد کاظم پورامینی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در راستای تحقق عدالت اجتماعی که از اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی است، قدم های خوبی برداشته است، اظهار کرد: در حواث طبیعی اخیر از جمله شیوع ویروس کرونا وسیل و... در برخی استان های کشور که مشکلات و آسیب های زیادی را خصوصاً برای قشر کم برخوردار جامعه به همراه داشت، این نهاد با برکت ولایی با تمام توان وارد عرصه شد تا از آلام و مشکلات ولی نعمتان انقلاب بکاهد.

وی ادامه داد: در موضوع کرونا هم این بنیاد خوش درخشید و به کمک اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه به ویژه حاشیه نشینان، روستائیان محروم، دستفروشان و دیگر اقشاری که بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا زندگی و معیشت آنان دچار آسیب شده بود شتافت و با تمام توان در این عرصه خدمت مجاهدانه کرد تا از گسترده شدن آسیب های ناشی از این شیوع این ویروس پیشگیری شود.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی» در این مسجد مقدس، ابراز کرد: در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان گام پنجم فعالیت این قرارگاه آغاز شده که در این مرحله بالغ بر سه هزار بسته معیشتی با کمک و همراهی بنیاد مستضعفان تهیه شده و در حال توزیع بین محرومین پیرامون مسجد مقدس جمکران و روستاهای کم برخوردار استان قم است.

پورامینی ضمن تقدیر از این همراهی و مشارکت بنیاد مستضعفان در پیشبرد اهداف قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی، خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای تحقق جلوه هایی از جامعه مهدوی است که با ظهور حضرت ولی عصر(عج) به اوج خود خواهد رسید و تلاش های خالصانه، ارزشمند و جهادی رئیس و کارکنان و موسسات تابعه این بنیاد موجبات خشنودی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار