توزیع روغن در شهر دیشموک فقط در یک مغازه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعارف دو دستی به ویروس است
کد خبر: ۹۳۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 07 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، این روزها مردم شهر دیشموک با اهمال مسوولان متولی به دلیل نظارت ناکافی موجب شیوع هر چه بیشتر کوئید 19 در سطح شهر می‌شوند.
با توجه به اینکه کوئید 19 جدید یا کوئید انگلیسی در کشور نمایان شده اما متاسفانه در دیشموک بر اثر سهل‌انگاری و اهمال مسوولان روز به روز خطر افزایش شیوع ویروس بیشتر می‌شود.
بعد از چند هفته از قحطی روغن در شهر دیشموک توزیع روغن در شهر دیشموک فقط در یک واحد فروش صورت گرفت.
باید از مسوولان پرسید آیا توزیع روغن بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت نکردن فاصله اجتماعی کاری درست و عقلانی است.
توزیع روغن در شهر دیشموک آن هم فقط در یک مغازه جوابگوی 6 هزار نفر جمعیت کاری غیرعاقلانه و خلاف مصوبات ستاد کروناست.
مسوولانی که خود باید الگویی برای مقابله با ویروس باشند اما در شهر دیشموک این موضوع کاملا برعکس است.
برخی اقشار خصوصا فرهنگیان ضمن اعتراض به این نحوه توزیع روغن در دیشموک اظهار کردند اگر آموزش و پرورش دانش آموزان را آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدارس فرا خواند بسیار از این وضعیت توزیع روغن خطر کمتری دارد.
حسینی یکی از فرهنگیان گفت: این کار توزیع روغن کار بسیار بدی است و توزیع چنین کالاهایی باید در چند مغازه در چند خیابان آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله اجتماعی باشد.
شهروند دیگری ضمن گلایه از مسوولان گفت: متاسفانه وقتی نماز جمعه در شهر دیشموک تعطیل می‌شود و مراسم عزای نزدیکترین فرد نیز به همین منوال اما اینجا چنین بی‌قانونی و عدم رعایت پروتکل‌ها خود جای سوال دارد.
بنابراین گزارش مردم خواستار توزیع عاقلانه روغن در سطح شهر هستند نه اینکه فقط در یک مغازه و با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جان مردم در خطر افتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار