مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فساد در کشور سیستمی نیست؛ شبکه‌ای شده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 07 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ؛ شهرام مهدوی مطلق در مراسم افتتاحیه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: اگر فساد در کشور سیستمی شد عذاب الهی نازل خواهد شد.
وی گفت: اینکه برخی ترویج می‌کنند فساد در کشور سیستمی است حرف مفسدان است چرا که در چنین فضایی آدم‌های فاسد همدیگر را بیشتر پیدا می کنند و شبکه می‌شوند و مردم و جوانان فعال را از پیگیری مفاسد ناامید می‌کنند.
این فعال حوزه مبارزه با مفاسد ادامه داد: این عده، مسئولان پاک دست را منفعل و اراده‌های مبارزه با فساد را سست خواهند کرد.
مسئول شورای راهبردی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود گفت: اکنون در مرحله شبکه شدن فساد هستیم نباید اجازه دهیم این شبکه و ویروس‌های فساد وارد سیستم‌ها شده و قوی‌تر شوند.
وی افزود: قرارگاه مبارزه با فساد به کمک آنتی ویروس‌های نظام مثل سازمان‌های بازرسی، نظارت ها و حراست ها و نهایتا سیستم قضایی و امنیتی خواهد آمد و اگر ناکارآمدی و یا ضعفی باشد با ارائه داده های لازم آن ها را کارآمد و به روز خواهد کرد.
مهدوی‌مطلق گفت: بر این اساس مسئولان باید از جوانانی که در این راه قدم گذاشته‌اند به جد حمایت کنند و اگر خدای ناکرده فساد سیستمی شد عذاب الهی بر ما نازل خواهد شد و آن موقع تر و خشک باهم خواهیم سوخت زیرا آن‌هایی هم که فساد نداشتند اما وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار