کد خبر: ۹۳۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 08 January 2021
تاکید ائمه چرام، لنده و باشت بر رفع کمبود اقلام اساسی در بازاربه گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه چرام در جمع نمازگزاران این شهر گفت: با آغاز ریاست جمهوری جو بایدن رئیس جمهور آمریکا عده‌ای خام‌فکر و خوش‌خیال آغاز دوره جدیدی از گشایش‌های اقتصادی و سیاسی می‌دانند و این درحالی است که جوبایدن، ایده‌های خطرناکی دارد که از هم‌اکنون برای مقابله با آن باید تدابیر لازم اتخاذ شود.
حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام افزود: زمانی که جو بایدن در جایگاه معاون باراک اوباما قرار داشت فشار بر جمهوری اسلامی، تجزیه کشور‌های محور مقاومت، جنگ‌های نیابتی و حمایت از صهیونیست‌ها در منطقه از ایده‌های وی بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با توجه به ظرفیت‌های بالفعل وبالقوه‌ای که خداوند به اوعطا کرده و کمبودی در زمینه‌ی مواد خوراکی ندارد، افزود: در دوران چهل ساله تحریم همه امکانات برای زندگی مردم در بازار موجود است.

خطیب جمعه چرام با ابراز گلایه از کمبود و یا نبود روغن خوراکی در بازار گفت: قطعا همان کارخانجاتی که سال‌های گذشته روغن مصرفی مردم را تامین می‌کردند تولید داخل را رونق می‌بخشند فعال هستند اما سوال اینجا است چرا برخی به دنبال اختلال در بازار هستند.
وی با بیان اینکه نهاد‌های نظارتی از جمله تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و دادستان به عنوان مدعی العموم باید به این موضوع ورود و با عوامل این کار برخورد قاطع کنند.
امام جمعه چرام از مجلس شورای اسلامی خواست پیگیر این موضوع باشد و قطعا هر توجیهی برای کمبود مواد غذایی مردم قابل پذیرش نیست.
گزیده خطبه های نماز جمعه لنده؛ 
تاکید ائمه چرام، لنده و باشت بر رفع کمبود اقلام اساسی در بازارامام جمعه لنده هم در خطبه‌های نماز این شهر در خطبه‌های نماز جمعه شهر لنده با اشاره به سالروز شهدای کربلای ۵ و شهادت شهید محسن فخری زاده و رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی گفت: اگر دانشمند شهید فخری زاده پدر علم هسته‌ای بود، آیت الله مصباح یزدی پدر علم مذهبی و دینی بود.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل به واکنش مجلس در غنی سازی اورانیوم ۲۰درصد اشاره کرد و افزود: اقدام به غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیم بعد از سال‌ها در پی شهادت فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشور و اجرا کردن طرح ۹ ماده‌ای در رفع تحریم‌ها ملت ایران را امیدوار کننده دانست.

وی ادامه داد: کمبود روغن در سطح کشور و استان بعد از گذشت دو ماه نشان از ضعف نهاد‌های نظارتی است.
خطب جمعه لنده تاکید کرد: اگر کمبود تولید روغن در کشور وجود دارد باید نظارت شود و اگر احتکاری می‌شود هم باید با محتکران برخورد جدی شود.
گزیده خطبه‌های نماز جمعه باشت
تاکید ائمه چرام، لنده و باشت بر رفع کمبود اقلام اساسی در بازارامام جمعه موقت باشت هم با اشاره به مناسبت‌های گذشته و پیش رو گفت: ۲۲ دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) درسال ۵۷ است.
حجت الاسلام بلادی با ابراز گلایه از برخی کمبود‌ها و مشکلات در بازار از مسئولان خواست با همدلی و کار جهادی مشکلات مردم را رفع کنند و برای رسیدن به قله اقتدار ایران اسلامی بیش از گذشته تلاش کنند./ صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار