مدیر درمانگاه بقیه الله دهلران؛
مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون این درمانگاه به بیش از ۱۵۰ هزار نفر در بخش های مختلف درمانی ارائه خدمت کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : از زمان شیوع کرونا تا کنون کادر درمان و پرسنل این درمانگاه خدمات قابل قبولی به مراجعه کنندگان ارائه داده است.

وی اظهار داشت : در بحث سلامت و ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این درمانگاه تلاش کرده است که تخصص های مورد نیاز شهرستان را جذب کند .

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان افزود : در حال حاضر پزشک عمومی و پرستاری - دندانپزشکی - آزمایشگاه - داروخانه - رادیولوژی و سونوگرافی - بینایی سنجی - شنوایی سنجی - گفتار درمانی - روانشناس - مامایی وچندین متخصص به شهروندان ارائه خدمت می کنند.

عبدالهی تصریح کرد :از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیون ریال به دارندگان کارت درمان بسیجیان و عموم مردم برای ارائه خدمات درمانی تخفیف داده شده است .

وی ادامه داد : این درمانگاه برای رفاه حال شهروندان علاوه بر بیمه پایه در زمینه بیمه تکمیلی هم با اکثر سازمان های بیمه ای همکاری دارد .

مدیر درمانگاه بقیه الله الاعظم (عج) دهلران وابسته به موسسه تامین درمان بسیجیان افزود : در حال حاضر تعداد ۲ پزشک فوق تخصص شامل قلب و عروق و اطفال و ۹ پزشک متخصص شامل ، متخصص جراحی عمومی ، زنان و زایمان ، متخصص داخلی ۲ پزشک ، متخصص کلیه و مجاری ادراری ۲ پزشک ، متخصص گوش ،حلق وبینی ، سونوگرافی ، متخصص ارتوپدی در این درمانگاه مشغول ارئه خدمات به شهروندان هستند

عبدالهی گفت : با استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص در این درمانگاه مراجعه شهروندان به شهرهای همجوار برای درمان کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار