فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بنابراین امیدواریم که نامزدهای انتخاباتی نیز رعایت بفرمایند و درپیام ها، جلسات شان چه درفضای مجازی و چه درفضای حقیقی خدایی ناکرده اقدماتی انجام ندهند که با احساسات مردم بازی شود و امنیت پایدار شهرستان خدشه دار شود که نه قابل پذیرش، نه قابل گذشت و نه قابل تحمل است.
کد خبر: ۹۳۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 09 January 2021

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح استانی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانی معرفی و منصوب شد.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بسیج , سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه فرمانده پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: قطره قطره خونی که از شهید می چکد هیج وقت هدر نخواهد رفت و امروز شاهد هستیم که هیمنه پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است.

وی افزود:امروز مردم آمریکا پرچم آمریکا را پایین می کشند و به تعبیر حضرت آقا کشتی بزرگ تایتانیک غرق شد و امروز هیمنه قدرت آمریکا با سرعت بیشتری رو به افول است.

سردار خرم دل تصریح کرد: در نظام لیبرالی آمریکا سالها اذهان بشریت را تسخیر کرده بود و این کیدها و خدعه ها به خودشان برگشت خورده است، انقلاب های مخملی و رنگی را در سراسر دنیا رواج دادند و خودشان را نظام برتر معرفی می کردند اما امروز ترامپ ادعا دارد که تخلفات در انتخابات صورت گرفته و آن هیبت درحال نابودی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۰درصد خاک سوریه اشغال شد و داعش بالاترین تجهیزات را دراختیار داشت و حمایت فراوانی هم می شد اما حاج قاسم و مدافعان حرم آنها را درمنطقه محکم به زمین زدند.

وی افزود:در کلیت محور مقاومت هیبت نظام آمریکا به ذلت کشیده شد ،عین الاسد مورد اصابت موشک های دقیق و نقطه زن سپاه پاسداران قرار گرفت و اضمحلال امریکا نزدیک است.

سردار خرم دل تصریح کرد:در این عصر شاهد اضمحلال یک تمدن منحوس هستیم و قطعا آینده بشریت از آن اسلام است و قطعا جمهوری اسلامی پرچم را به دست صاحب واقعی اش خواهند رساند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:مستقل ترین کشور دنیا امروز جمهوری اسلامی است و اروپا با آن عظمت پوشالی نمی تواند بدون اذن آمریکا آب بخورد،اما جمهوری اسلامی ایران امروز برای خودش تصمیم می گیرد که باید خدا را شکر کرد، هر جند مشکلاتی در مملکت از بعد اقتصادی وجود دارد اما ان شالله با تکیه بر توان داخلی مرتفع خواهند شد.

وی درادامه افزود:سرهنگ نورایی نسب بیش از ۳۰سال در عرصه های مختلف سپاه با اخلاص و تواضع ماموریت ها را انجام دادند و با صبوری و صبر انقلابی در خدمت مردم بودندکه صمیمانه از ایشان قدردانی و تشکر می کنم.

سردار خرم دل تصریح کرد:جناب سرهنگ پسنده نیز از نیروهای جوان و پای کار هستند که به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گچساران معرفی می شوند و از همه مدیران و بسیجیان تقاضا داریم همراهی لازم را با وی داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:شهرستان گچساران تفاوت هایی با دیگر شهرستان ها دارند هم از نظر قومیت، منطقه نفت خیز و فرهنگ متفاوت است که باید از ظرفیت های این شهرستان در جهت اعتلای نظام اسلامی بهره برد.

هشدار جدی فرمانده جدید سپاه گچساران به نامزدهای مجلس

سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این آیین گفت:همانگونه که سپاه پاسداران از اول انقلاب تا به امروز دراین ۴۲سالی که از عمر انقلاب می گذرد درتمامی عرصه ها کنار مردم بوده است، ان شالله مجموعه سپاه تا آخر کنار مردم ، خدمتگذار مردم خواهد بود و افتخار هم خواهیم کرد.

وی افزود:در اوایل سال آینده بحث انتخابات ریاست جمهوری ،شوراها و میان دورای مجلس را در سطح شهرستان گچساران داریم ،انتظارم از نامزدهای انتخاباتی که دراین کارزار انتخاباتی شرکت می کنند این است که قوانین را رعایت کنند، سپاه پاسداران درکنار سایر نیروهای انتظامی ،نظامی و نیروهای امنیتی ،مسئولیت امنیت شهرستان و انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم را برعهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بنابراین امیدواریم که نامزدهای انتخاباتی نیز رعایت بفرمایند و درپیام ها، جلسات شان چه درفضای مجازی و چه درفضای حقیقی خدایی ناکرده اقدماتی انجام ندهند که با احساسات مردم بازی شود و امنیت پایدار شهرستان خدشه دار شود که نه قابل پذیرش، نه قابل گذشت و نه قابل تحمل است.

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم با چنگ و دندان از این امنیت پایداری که در سایه هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و درسایه خون شهیدان بدست آمده صیانت کنیم تا بتوانیم زمینه سازظهور حجت باشیم، همه باید باهمدلی و وحدت در همه شرایط سرافراز باشیم ودعا کنیم خداوند همه ما را در دفاع از آرمان های شهدای عزیز و منویات رهبری ثابت قدم بفرمایند.


دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است
سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این آیین ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت:در ایام سالروز عملیات کربلای ۵هستیم ویاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی میداریم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم افزود:سردار سلیمانی نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و با نابودی داعش چشم فتنه را کور کرد امروز مکتب ولایتمداری و دفاع از محرومین از شاخصه های بارز مکتب حاج قاسم است که دشمن را به ستوه آورده است.

نورایی نسب تصریح کرد:سردار سلیمانی برای رضای خداوند کار کرد و جانفشانی ها برای عزت اسلام و انقلاب انجام دادند و امروز خون سردار سلیمانی درکالبد آزادی خواهان جهان جریان پیدا کرده است و دشمنان و نظام سلطه را بیش از پیش مستاصل کرده است.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج گچساران درادامه گفت:‌از تمام کسانی که در این شهرستان درمدت خدمتم در ناحیه گچساران فعالیت داشتند تشکر و قدردانی می کنم،با افتخار اعلام می کنم اگر کار و اقداماتی انجام گرفت به همت بسیجیان این شهرستان بود و بنده خادمی بیش نبودم.

وی افزود:بنده بر دستان همه بسیجیان شهرستان گچساران بوسه می زنم که در تمامی عرصه ها پای کار بودند،از همه اقشار مردم که در تمامی مراسمات و راهپیمایی ها حضور حماسی خلق کردند سپاسگذارم.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه گچساران گفت:قبل از انقلاب در ۱۹آبانماه این شهرستان هفت شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند و هر روز مردم ولایتمدار گچساران بالنده تر در عرصه های انقلاب حاضر هستند.

وی افزود: افتخارمان این است که این لباسی که به تن داریم لباس شهداست و ما کار و کردارمان در را راه شهداست چرا که شهدا ارزشمندترین سرمایه خود که جانشان بود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

نورایی نسب تصریح کرد:تلاش کردیم رسالتی که بردوش داشتیم در حد وسع و توان انجام بدهیم،و وظیفه داشتیم دینمان را به مردم ادا کنیم.

فرمانده پیشین سپاه ناحیه گچساران گفت:بسیج در بحث آتش سوزی ها،سیل و کرونا با تمام وجود پای کار مردم بودند،و عزیزان بسیجی درتمامی عرصه ها تلاش های جهادی انجام دادند.

وی افزود:در حوزه زیرساخت ها کارهای ارزشمندی نیز در شهرستان انجام شد،این آمادگی امروز در بحث خدمت رسانی در این شهرستان وجود دارد و ناحیه مقاومت بسیج دراین شهرستان ۱۲هزار بسته های معیشتی به کمک بسیجیان و در شان مردم نیز توزیع کرد.

نورایی نسب تصریح کرد:از همه مسئولین دستگاه های اجرایی،ادارات،نهادها که دراین مدت کمال همکاری را با سپاه ناحیه گچساران داشتند تشکر می کنم.

در این آیین دو انگشتر از طرف دفتر مکتب حاج قاسم به پاس ساخت سردیس شهید سردار سلیمانی جهت نصب درمرکز شهر گچساران به برادر بسیجی یعقوب زمانی زیلایی ، اهدا شد.

این سردیس از آلیاژ برنز خالص است و چندین هنرمند معروف کشور در ساخت آن مشارکت داشته اند.

در پایان این جلسه سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت گچساران منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی نسب فرمانده پیشین تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار