کد خبر: ۹۳۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 10 January 2021

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۶ فقره سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یک نفر سارق اماکن عمومی با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن عمومی و مراجعه مالباختگان در سطح شهرستان گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی های هدفمند یک نفر سارق حرفه ای اماکن عمومی را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۱۶ فقره سرقت اماکن عمومی در سطح شهرستان گچساران اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم دارای محکومیت قبلی و متواری بوده است خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
دستگیری شکارچی غیر مجاز در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۱ نفر شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک نفر شکارچی غیرمجاز پرندگان مشکوک شدند و آن را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران از متهم دستگیر شده ۵ عدد پرنده تیهو، ۱ عدد کبک شکار شده، ۱ قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیرمجاز، ۱۴ عدد فشنگ و ۱ دستگاه خودرو وانت پیکان کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار