یزدانپناه : از ۴۵۰ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۶ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده وگچساران است.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ 11 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت ۳ بیمار کرونایی در استان شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۴۱۸ نفر رسید.
پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۴۷ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۴۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۲۱۱۲ مورد گزارش شده است.
وی اضافه کرد: از ۴۵۰ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۶ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده وگچساران است.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: همواره بر آن تاکید داشته ایم که کرونا، بیماری غیر قابل پیش بینی، با علائم متعدد و وضعیتی شکننده است و نباید با کاهش نسبی آن، اطمینان خاطر داشت و از میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاست.
دکتر یزدان‌پناه گفت: همه ما از محدودیت‌هایی که این بیماری در جامعه و ابعاد فردی و اجتماعی زندگی بشر ایجاد کرده، خسته شده ایم، اما باید برای حفظ سلامت عزیزانمان دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کرده و صبر پیشه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار