رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان کووید19 استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 12 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 151 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 45 بيمار كرونايي قطعي بوده و 11 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22199 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وي اذعان داشت: از 403 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج، حدود 20 درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های  بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهميي بودند.

دکتر یزدان پناه گفت: افزایش سیستم ایمنی بدن یک اصل مهم و ضروری به شمار می‌رود و مصرف مایعات گرم، سوپ، نوشیدن آب به اندازه نیاز بدن، باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده همگانی از ماسک، شست‌وشوی مداوم دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی، تقویت مستمر سیستم ایمنی بدن اصل مهمی است که اهمیت آن در فصل سرما دوچندان می‌شود.

وی در پایان افزود: اگر چه تاکنون دارو و يا واكسن قطعی درمان کوويد ١٩ يافت نشده است اما می‌توان با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و عدم حضور در تجمعات از انتشار بيشتر ويروس به افراد سالم جلوگيري نمود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار