رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح مرکز تشخیصی درمانی بیماری‌های گوارش و ریه در سمنان خبر داد و گفت: برای این مجموعه ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری‌شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 14 January 2021

مرکز تشخیصی درمانی بیماری‌های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با اشاره به اینکه مرکز تشخیصی درمانی بیماری‌های گوارش و ریه در سمنان افتتاح شد، اظهار داشت: برای این مجموعه ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری‌شده است.

وی بابیان اینکه در این بخش دستگاه‌هایی برای افزایش قدرت تشخیص بیماری‌ها و اختلالات شدید ریه تعبیه‌شده است، افزود: این دستگاه نقش مؤثری در تشخیص بیماری‌ها دارد و خدمات تشخیصی آندوسکوپی و کلونوسکوپی از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه این مرکز شامل بخش‌های اسکویی، تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری‌های ریه و گوارشی است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مرکز شهروندان سمنانی برای دریافت خدمات مربوطه نیازی به خروج از استان ندارند.

دانایی با اشاره به اینکه این مرکز به دو دستگاه آندوسکوپی جدید و دستگاه سونوگرافی با امکانات تشخیصی بالا تجهیز شده است، یادآور شد: با راه‌اندازی این دستگاه‌ها انجام آندوسکوپی و سونوگرافی در این روش به‌طور هم‌زمان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار