فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون به درب منزل 28 هزار خانواده رفته‌ایم.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 17 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، شاهرخ کناری در حاشیه نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: یک سیر صعودی ابتلا و بستری داشتم که اکنون نزولی شده و درصد بستری‌ها به کمتر از 22 درصد رسیده است.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 20 روز گذشته تنها 3 روز با وضعیت خوب نداشتیم.
این مسئول با بیان اینکه با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون به درب منزل 28 هزار خانواده رفته‌ایم افزود: همچنین 6 هزار و 124 بازدید و 230 مورد معرفی به مراجع قضایی و 260 مورد پلمب داشته‌ایم و به تعداد 2500 خانوار بسته غذایی و معیشتی تحویل داده‌ایم.
وی با بیان اینکه مرکز نمونه‌گیری شهرستان بویراحمد از ابتدا تاکنون برای یک روز هم تعطیل نشده است افزود: تیم سیار نمونه‌گیری ما در بیمارستان شهید رجایی یاسوج مستقر شده است.
فرماندار مرکز استان با انتقاد از ارائه مجوز به کاروان‌های سیاحتی و زیارتی توسط اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی گفت: بعضا افراد با تست مثبت به همراه این کاروان‌ها سفر کرده و باعث آلودگی یک جمع می‌شوند که چند بار تاکنون مکاتبه کرده‌ایم و اثری نداشته است.
وی با بیان اینکه آبشار یاسوج و تنگ گنجه‌ای وضعیت خوبی ندارند گفت: قرار شد بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی هم نظارت شود و همچنین مغازه‌هایی در منازل مسکونی فعالیت می‌کنند که باید با هماهنگی تعزیرات و اصناف رصد شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار