همین افراد تازه وارد و ناپخته متاسفانه بحث بویراحمد و ثلاث که بسان سم کشنده ای ، جریان موحد را به ورطه پرتگاه و صد البته نابودی می کشاند ، در برخی ادارات حوزه انتخابیه ایشان به رخ برخی مدیران می کشند و به عناوین مختلف برخی مدیران را تهدید به عزل و به برخی قول انتصاب در مدیریت بعضی ادارات می دهند.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 18 January 2021
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت ارسالی مخاطبان ، عجب بلبشویی شده فضای سیاسی شهرستان های کهگیلویه بزرگ که دیگر نمی دانیم نامش را چه بگذاریم.
حاج موحد از قدیمی های سیاست شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده است که تعداد زیادی افراد سرشناس پیرامون ایشان از قدیم الایام بوده اند که تمامی آنان دارای وجهه اجتماعی و مردمی بوده و سبقه سیاسی شان بر خیلی ها می چربد.
نباید فراموش کرد که همین افراد با توجه به جایگاه مردمی توانسته اند بیشترین سهم را در موفقیت موحد داشته باشند و در ادوار گذشته این قابلیت را به منصه ظهور رسانده و همچنان یار غار موحد هستند.
این روزها عده ای تازه وارد پاشنه کفش کشیده تا جایگاه یاران قدیمی موحد را اشغال نمایند و امر چنان بر آنان متشبه شده که موحد را آنها توانسته اند به بهارستان بفرستند وحق آنان است که بر دیگران ارجعیت داشته باشند.
تا جایی که ما میدانیم والبته بیشتر مردم نیز می دانند هر کس به هر صورت زحمت کشید مزد زحماتش را گرفت و زیاده خواهی کردن جزو مطالبات ناحق است و هیچ کس به اندازه موحد میزان تاثیر گذاری افراد را نمی داند.
موحد که بار اول نیست راهی مجلس می شود بلکه چندمین بار است بر صندلی سبز بهارستان تکیه می زند،  هم مشکلات این مسیر را می داند و هم به میزان تاثیر گذاری افراد وقوف کامل دارد. پس بهتر است خود شیرین ها از ایجاد حاشیه برای نماینده مردم کهگیلویه بزرگ دست برداشته و این رویه نادرست را کنار بگذارند و به حق خویش قانع باشند.
خراب کردن دیگران هم از منظر دین ناپسند است و هم از نگاه عرف،  دلیلی ندارد وقتی کسی دارای محاسن شایسته است دست به تخریب دیگران بزند، مگر اینکه ریگی درون کفش خودش باشد، که یقین روزی آفتاب حقیقت از پشت ابر بیرون آمده و طشت رسوایی افراد ناپخته و حسود از بام خواهد افتاد. و بر همگان معلوم می شود  تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
همین افراد تازه وارد و ناپخته متاسفانه بحث بویراحمد و ثلاث که بسان سم کشنده ای ، جریان موحد را به ورطه پرتگاه و صد البته نابودی می کشاند ، در برخی ادارات حوزه انتخابیه ایشان به رخ برخی مدیران می کشند و به عناوین مختلف برخی مدیران را تهدید به عزل و به برخی قول انتصاب در مدیریت بعضی ادارات می دهند.
جناب آقای موحد به گوش و به هوش باش که جریان ریشه دار و با ثبات جنابعالی بازیچه دست افرادی تازه به دوران رسیده و احساسی نگردد ، نیک می دانید در انتخابات اخیر بخش عظیمی از آراء شما از حوزه  بویراحمد بود و به گواه خیلی از حامیان و نزدیکان شما همین حمایت حوزه بویر احمد باعث پیروزی شما در این دور از انتخابات گردید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دهدشت بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
احسنت بر این مطلب ... همه ما ازاین شرایط ناراحتیم سه بچه بیاین تشکیلات موحد رابدنام کنند...آقای موحد به خداقسم حضورچنین افراد بدنامی موجب تنش در جمع حامیان شماشده است...کاش آقایان به همون شله درست کنی و بیکاری و ول گردی میپرداختند.
ثلاث ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تابناک مطلب خوبی زده-ثلاث و بویراحمد همواره یکی هستن ولی الان برخی تازه به دوران رسیده میخواهند این وحدت را خراب کنند.ما از اقای موحد میخواهیم با تنش درست کنی برخی محکم بایستد و انها را سرجای خود بنشاند
40 سال با سناتور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
آقای موحد یادت باشه دور قبل که بویراحمد با شما همسو نبود در حوزه مرکزی چقدربا اختلاف ازهاشمی عقب بودی اما این دور رای حوزه مرکزی را مدیون بویر احمدی به دوسه تا بچه احساسی گوش نگیر اینها به خاطر منافع شخشیشون می رن ادارات گهگیلویه ومدیران را تهدید می کنن یعنی استخوان خورد کرده های 40 ساله جنابعالی باید برن خارج از گود واقعا به شما گوش زد می کنم اگه این افراد ازاین کارای بچه بازی دست برندارند خصوصا در حوزه بویراحمد حامیان خود را ازدست میدین
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
موحد ادم زرنگی است ولی این دوره داره اشتباه میکنه..خدایی اقای موحد الان که جایی میری کی همراهته دوره های قبل کی همراهت بود...این افراد دنبال منافع شخصی و پیمانکاری هستند......................مواظب باش.از ما گفتن-------با منفورترین ادمها در دهدشت دوری کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار