دیدار معاون وزیر ارتباطات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دستگاه های اجرایی استان برای احداث ۵۱ سایت شبکه ارتباطی ایرانسل در استان پای کار هستند.
کد خبر: ۹۳۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 19 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بیژن عباسی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ایرانسل با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار موضوع بسترسازی برای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و احداث سایت‌های مخابراتی ایرانسل در روستاهای استان بررسی شد.

کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار از توجه ویژه آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقدامات و دستاوردهای این وزارتخانه در این استان و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران (ایرانسل) در زمینۀ ارائۀ خدمات دیجیتال به استان تقدیر و تشکر کرد.


وی به جایگاه و اهمیت امروزی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دنیا اشاره کرد و گفت: در دسترسی روستاها به شبکۀ ملی اطلاعات که از طریق سرمایه‌ گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایرانسل انجام گرفته گام مهمی در این خصوص در استان برداشته شده است.

استاندار با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت این استان در روستاها ساکن هستند و روستاها اغلب سخت گذر و پراکنده می باشد به ضرورت توسعه و تقویت شبکه ارتباطی، مخابراتی و اینترنتی تاکید کرد و گفت: این مهم در شرایط کرونایی و با وجود آموزش ها از طریق شبکه شاد بیشتر احساس می شود.

کلانتری تصریح کرد: با ایجاد امکان استفاده ساکنان این روستاها از جدیدترین خدمات دیجیتال، زمینه بهبود کیفیت کسب و کار و زندگی در این مناطق هم فراهم می شود.


وی تاکید کرد: برای احداث ۵۱ سایت جدید مخابراتی همه دستگاه های اجرایی از جمله راهداری، راه و شهرسازی، شرکت های مخابرات و برق، منابع طبیعی، محیط زیست استان پای کار هستند تا هرچه سریعتر برای اجرای این طرح مهم بسترهای لازم فراهم شود.

ضرورت توسعه و تقویت شبکه ارتباطی، مخابراتی و اینترنتی در استان

عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در این دیدار از اجرای طرح توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی و فناوری اطلاعات سایت های مخابراتی ایرانسل در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و اظهار داشت: در قالب این طرح ۵۱ سایت جدید در این استان برای تقویت شبکه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی روستایی احداث می شود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح استان کهگیلویه وبویراحمد در اولویت قرار گرفته است و تحقق این امر نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی استان است.

عباسی تاکید کرد: چنانچه مجوزها از سوی دستگاه های منابع طبیعی، محیط زیست و راه و شهرسازی صادر شوند و بسترهای لازم فراهم شود این طرح اردیبهشت ماه سال آتی در استان عملیاتی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار