کد خبر: ۹۳۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 19 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کیامرث حاجی‌زاده معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین روز کاری خود با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به جایگاه معاونت عمرانی در هر استان اظهار کرد: بیشترین مسائل و مشکلات استان با این معاونت سر و کار دارد و مسئولیت سنگینی محسوب می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خطاب به معاون جدید عمرانی گفت: برای این که در استان خوب کار کنید و تلاش‌های شما اثربخش باشد نیاز به اطلاعات جامعی از استان دارید.

وی افزود: برای موفقیت باید میدانی وارد صحنه شوید و همه نقاط استان تا دورترین، محروم‌ترین و صعب‌العبورترین نقاط را آشنا شوید و برای فعالیت خود برنامه طراحی کنید.

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از اظهارت خود در دیدار معاون جدید عمرانی استاندار اظهار کرد: هر چند استان ما ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله آب و گاز و نفت و گردشگری و گیاهان دارویی و منابع طبیعی دارد اما طرح‌های زیادی در این حوزه‌‌ها نیمه کاره و زخمی رها شده که باید اولویت کاری خودتان را این پروژه‌ها قرار داده و برای تکمیل آن‌ها تا پایان کار این دولت اهتمام بورزید.

وی در خصوص طرح‌های نیمه کاره که در استان از گذشته نیمه کاره باقی مانده تصریح کرد: حتما ضرورتی داشته و کار کارشناسی برای این طرح‌ها شده که نباید امروز چنین رها شوند.

آیت‌الله حسینی با ابراز تاسف از وضعیت برخی طرح‌های زخمی و نیمه‌کاره گفت: چنان وضعیت اسف‌بار و رقت‌باری دارند که باید برای آن‌ها اشک ریخت.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به این که استاندار و معاونین وی برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها پای کار هستند و مقداری از این کندی به کمبود اعتبارات برمی‌گردد خاطرنشان کرد: باید زرنگی به خرج داد چانه‌زنی کرد و از مرکز اعتبارات را پی‌گیری کرد، مسئولان مربوطه دائم پی‌گیر باشند و اجازه ندهند پروژه‌ها نیمه‌تمام همچنان راکد بمانند.

حسینی با بیان اینکه هر آن چه که در استان کهگیلویه و بویراحمد و در کل کشور کار انجام شده همه مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و خدمات را باید پای نظام بنویسیم یادآور شد: گاهی یک دولت بسیار خوب و یک دولت در حد خوب و دولتی دیگر در حد ضعیف اقدام می‌کند اما به هر حال همه خدمات تنها مربوط به نظام است.

وی با توصیه به معاون عمرانی جدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به وضعیت شهرهای استان خاطرنشان کرد: باید در شهرها تحول ایجاد شود مردم زیبایی شهرها را مطالبه می‌کنند برای زندگی بهتر مردم و آسایش آن‌ها باید در شهرهای استان تحول ایجاد شود باید چشم‌اندازها و فضای سبز شهرهای استان تغییر کند و برای این کار نیاز به تلاش و همکاری و تعامل است.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه برای خدمت به مردم این استان باید عزم و همت بسیجی داشت افزود: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس دنبال مدیرکلی و پشت میز و صندلی نشستن نبودند.

وی گفت: اکنون هم به دلیل دشمنی‌ها و تحریم‌ها وضعیت مثل دوران جنگ است و مدیر نباید پشت میز بنشیند و تنها به امضا اکتفا کند امروز روز خدمت و دویدن برای مردم است.

آیت‌الله حسینی در ادامه با ابراز نگرانی از به طول انجامیدن سرنوشت جاده پاتاوه -دهدشت گفت: این جاده از پروژه‌های مربوط به سفر رهبری معظم به استان است و باید زودتر از این‌ها به سرانجام می‌رسید.

وی خطاب به معاون عمرانی استاندار گفت: از هرگونه کمکی برای رفع مشکل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به خصوص جاده پاتاوه-دهدشت دریغ نخواهد کرد.

در این آیین کیامرث حاجی‌زاده نیز با بیان اینکه برای خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی و عملیاتی کار خواهد کرد افزود: کارهای خوبی توسط دولت در این استان انجام شده است.

معاون جدید استاندار با دیدار نماینده ولی فقیه شروع کرد

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی در این استان داشته و ریل‌گذاری خوبی برای ادامه خدمات انجام شده است افزود: مامور به انجام وظیفه هستیم و برای خدمت به همکاری و تعامل همه مردم و مسئولان نیاز داریم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه در مناصبی که حضور داشته‌ام مدیریت میدانی داشته و اهل پشت میز نشستن نیستم افزود: هدف اصلی پی‌گیری طرح‌های نیمه کاره و زخمی در استان است و به همین خاطر سفر به مناطق و حضور در پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه اگر چه شرایط سختی است و تحریم‌های ظالمانه از یک سو و کمبود اعتبارات از سوی دیگر کار را مشکل کرده خاطرنشان کرد: اما با همه این سختی‌ها نباید دست روی دست گذاشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار