کد خبر: ۹۳۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴ 20 January 2021
برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با عابر پیاده حادثه ساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت:در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در جاده کلات - دهدشت عابر پیاده جانش را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً جهان دیماز ً  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه, در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در جاده کلات (قلعه دختر) - دهدشت، بلافاصله مأموران پلیس راه و گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده کلات (قلعه دختر) - دهدشت،با یک نفر خانم به صورت عابر پیاده برخورد کرده و آن را به شدت مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه متاسفانه فرد مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب در رانندگی اکیدا خودداری کنند.
کشف ۱۹ دستگاه بیت کوین در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف ۱۹ دستگاه بیت کوین ( ماینر) قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً علی کرم بازیان ً  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده غیر مجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ ولایت این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل با نماینده حقوقی اداره برق به محل اعزام و در بازرسی از محل ۱۹ دستگاه بیت کوین و ۳ دستگاه باکس سایلنت قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 کشف خودروی مسروقه در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً علی کرم بازیان ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ را به صورت رها شده مشاهده و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد نظر در یکی از شهرستان‌های همجوار سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.
دستگیری سارق با ۱۲ فقره سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری یک نفر سارق کابل و سیم برق حین انجام سرقت با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سید محمد موسوی ً  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان گچساران شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق را شناسایی و حین انجام سرقت دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار