مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان خبرداد:
تابناک-مسوول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: سه تن از چهره‌های شاخص رسانه‌ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم انتخاب شده و داوری آثار از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 20 January 2021


به گزارش  تابناک،محمدامین ذاکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اتمام مهلت ارسال آثار، «عبدالعلی پوراشرف»، «علیرضا خورشیدزاده» و «خلیل تنیده» از چهره‌های پیشکسوت و مطرح رسانه‌ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان انتخاب شدند.


وی افزود: بیش از ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که از امروز آغاز بررسی آغاز خواهد شد و آیین اختتامیه با معرفی نفرات و رسانه‌های برگزیده، تیتر برتر و اثر فاخر جشنواره همزمان با ایام الله دهه فجر در جزیره قشم برگزار می‌شود.


ذاکری ادامه داد: آثار به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که در بخش کمی میزان محتوای تولید شده در بازه زمانی جشنواره و تعداد بازنشر آن در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی ملاک خواهد بود.


وی اضافه کرد: در بخش ارزیابی کیفیت نیز هیئت داوران با بررسی آثار از صفر تا ۱۰۰ امتیاز برای هر اثر در نظر خواهند گرفت که مجموع امتیاز بخش کمی و کیفی، نفرات برتر جشنواره را تعیین می‌کند.


گفتنی است، نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان از هشتم دیماه آغاز که مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال اصحاب رسانه یک مرحله تا ۳۰ دیماه تمدید شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار