نقدی بر عملکرد اصولگرایان
ما را به وحدت دعوت می کنند در حالی که خود وحدت شکن ترین افراد هستند ! کافی است منافع شان تامین نشود تا مثل انتخابات ۱۳۹۲ آن بلبشو را به راه بیاندازند.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 20 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی آذر طلبه عدالتخواه طی یادداشتی انتقادی نسبت به عملکرد اصولگرایان نوشت : با شروع موسم انتخابات ۱۴۰۰ پدرخوانده های اصولگرایی مانند همیشه برای هدایت مردم به (صِراطَ المُستَقِیم) وارد کارزار انتخاباتی شدند که نکند خدای نکرده ملت شریف ایران مصداق (والضّالین) شوند این حضرات پیرپاتال که خود را (اَنعَمتَ عَلَیهِم) میدانند و برای (یَومُ الدَّین) مردم بسیار نگرانند لذا مردم را (صُمیُ بُکمُ عُمیُ) فرض کرده بنابر این وظیفه خود دانسته وارد میدان شوند و (مِصباحُ الهدی و سِفینهُ النِجاتِ) ملت مظلوم ایران باشند.

از آنجا که بزرگان اصولگرایی صفت (الرَّحمن الرَّحیم) در آنان متجلی هست پس باید به همه احزاب و تفکر ها مقدار از نعمات الهی هدیه کنند(چند وزارت و مقام کلان).

شعار این حضرات (لا اله الا، ما_من) هست و قائل به وحدانیت و ربوبیت خود در عرصه سیاست هستند. به طوری که تمامی تفکرات مقابل خود را (کُفار و المُشرِکین) قلمداد میکنند.

اینان که خود را نوح زمانه می دانند و حزب شان را کشتی نوح، به مخالفان شان میگویند (ان کان کبر علیکم مقامی) پس ما را تهدید میکنند که (فَاتَّقُوا النَّارَ الَّتِي وَقُودُهَا النَّاسُ وَ الْحِجارَةُ أُعِدَّتْ لِلْكافِرِينَ) و اگر ما نافرمانی کرده و احیانا گوش به حرف این بزرگان نکنیم ، می شویم (جَامِعُ الْمُنَافِقِينَ وَالْكَافِرِينَ فِي جَهَنَّمَ جَمِيعًا) ولی این حضرات نمی دانند که قرآن در موردشان می فرماید (من الذین أوتوا الکتاب کتاب الله وراء ظهورهم کأنهم لا یعلمون)

حال چند سوال خطاب به مردم میگویم!

در ایام طاقت فرسا،سخت و کمر شکن گرانی،تورم،بیکاری و هزار بلا و گرفتاری دیگر آیا شما وجود این افراد را کنار خود حس کردید؟
آیا این حضرات درد های شما را در تریبون های کلان خود فریاد زدند؟
آیا اینان جز منافع خود به مشکلات شما فکر میکنند؟

پس چه شده که در موسم انتخابات ناگهان سر و کله شان پیدا شده و خود را منجی ملت با شعار وحدت معرفی میکنند!
یک روز جمنا روز دیگر شانا و امروز همنا
به گمانم فردا روزی هم بشود مربا...

البته به نظر حقیر استعمال لفظ پمنا(پیرمرد های مردمی نیرو های انقلاب) لفظ صحیح و در شان این بزرگان باشد.

ما را به وحدت دعوت می کنند در حالی که خود وحدت شکن ترین افراد هستند  !کافیست منافع شان تامین نشود تا مثل انتخابات ۱۳۹۲ آن بلبشو را به راه بیاندازند.
اگر شما مدعی وحدت نیرو های انقلاب هستید پس چرا در ۹۲ با جلیلی که چکیده فضایل انقلاب بود وحدت نکردید؟
جز این بود که با جلیلی بودن یعنی دست کشیدن از منافع شخصی؟
بلی چون جلیلی اهل زد بند و معامله نیست پس وحدت تعطیل.

در انتخابات مجلس ۹۸ چطور؟
مردم را از لولو اصلاحات ترساندید در حالی که ۴ جوان عدالت خواه خارج از لیست و مستقل ، از سر لیست اصلاح طلبان بیشتر رای آوردند!
شما وحدت را در جایی قبول دارید که بقیه گوش به فرمان فرمایشات تان باشند.

در آخر از خداوند حسن عاقبت برای من و همه شما عزیزان از خداوند متعال طلب میکنیم.
(رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنکَ رَحْمَهً إِنَّکَ أَنتَ الْوَهَّابُ)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار