رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 426 نفر خبر داد و گفت: در طي 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بيمار هم استاني جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 21 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلوبه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 82 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 32 بيمار كرونايي قطعي بوده و 6 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیمار كرونايي بستری جديد در استان نداشته ايم ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22879 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وي اذعان داشت: از 363 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج بيشترين درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد، بهمئی و گچساران مي باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.
دکتر یزدان پناه افزود: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسك، عدم حضور در اجتماعات، ماندن در منزل رعایت فاصله با دیگران و عدم رفت و آمد در مناطق پرخطر، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، کمک به كنترل اين ويروس و جلوگيري

از مبتلا شدن بقيه افراد جامعه نمايند.

وي از كسانيكه هر گونه نشانه اي از بيماريهاي ويروسي دارند خواست كه جهت انجام تست به مراكز ١٦ ساعته مراجعه نمايند تا بطور رايگان از آنها تست گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار