استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت توسط موسسه خیریه مرهم، گفت: استان آمادگی خود برای ساخت بیمارستان را اعلام می ‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 21 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در نشست با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه مرهم با بیان اینکه باور داریم که نیروی انسانی بادانش، می‌تواند محور توسعه باشد، اظهار داشت: حضور اعضای موسسه مرهم در استان یک فرصت ارزشمند است بخشی از این حضور برای خدمت‌ رسانی و درمان بیمارانی است که به لحاظ اقتصادی توان پرداخت هزینه ‌ها را ندارد چرا که جراحی فک، جمجمه، صورت و سوختگی پر هزینه است بنابراین تلاش کنیم از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استفاده از ظرفیت این موسسه خیریه در استان یک فرصت ارزشمند است، گفت: فرصت های بی بدیلی هستند که باید از توان و دانش آنان استفاده کرد.
کلانتری گفت: موسسه مرهم برای احداث بیمارستان تخصصی جمجمه، فک و صورت ورود کند ما حمایت می کنیم این اقدام ارزشمند تنها ساخت یک بیمارستان نیست بلکه ایجاد فرصت‌ های متعددی است که برای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌ شود بحث توریست ‌درمانی و جذب نیروهای تخصصی می ‌تواند توسعه بیش از پیش استان در همه ابعاد را به همراه داشته باشد و ما می‌ توانیم به واسطه این بیمارستان پذیرای بیماران از خارج کشور هم باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: به عنوان خدمتگزار این مردم در کنار شما هستم و به همه دستگاه‌ ها اعلام می ‌کنم همکاری لازم با موسسه مرهم برای آغاز به کار این پروژه مهم و ارزشمند را داشته باشند.
کلانتری با یادآوری ظرفیت‌ های کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مواهب و عنایات خداوند در این استان وجود دارد و باید به فعلیت برسد و نیروهای توانمند تحصیل کرده و دلسوز می ‌توانند این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: برای فرودگاه یاسوج طرحی نوشته شده و تلاش می‌ کنیم قبل از پایان سال به شورای عالی امنیت ارسال کنیم و مجوز پرواز مستقیم از استان به کشورهای حوزه خلیج فارس و برعکس را بگیریم.
نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: رسما اعلام می ‌کنم با تمام توان در کنار این موسسه خیریه برای ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت هستیم تا آیندگان از برکات آن استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: حوزه درمان ناباروری و سرطان سینه دو پیشنهاد دیگر استان است و امیدواریم موسسه مرهم در این دو حوزه هم به استان کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار