کمال سپاسگزاری و احترام خود را نسبت به وزیر محترم کشور و استاندار سابق برای اعتماد به اینجانب و همچنین استاندار فعلی و تیم مدیریتی ایشان به جهت تحمل اینجانب در این مدت، ....، اعلام می‌دارم.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 22 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوان پایه فرماندار سابق گچساران طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت :
مردم شریف شهرستان گچساران
سلام و ادب و احترام

اینجانب بعد از قبول مسئولیت فرمانداری شهرستان با هدف خدمت صادقانه به مردم تلاش کردم مبنای کارم رعایت عدالت، سلامت کاری و رعایت قانون باشد و تمام توجه ام معطوف به کار مردم باشد و اگر در مواردی کاری از مردم انجام نشده باید مردم بدانند که یا در توانم نبوده و یا قانون اجازه نداده و هرگز قصد کم فروشی به مردم را نداشته ام.

در این مدت تلاش کردم در حد توانم با مدیریت بحرانهای مختلفی از جمله سیل، آتش سوزی، اعتصابات، رد اعتبارنامه منتخب مردم و در نهایت بیماری کرونا کمترین آسیب متوجه مردم و منافع عمومی آنان نگردد.

برگزاری انتخابات مجلس یازدهم با وجود چالش‌ها و حاشیه‌های فراوان آن در کمال صحت و سلامت و حفظ وحدت و انسجام مردمی یکی از افتخارات بنده در شهرستان بوده که بدون حضور باشکوه مردم و همدلی همه مسئولین برگزارکننده و دست اندرکار درگیر امر انتخابات میسر نمی گردید.

همه ما بخوبی می دانیم که هیچ آمدنی بدون رفتن نبوده و نیست و نخواهد بود پس آنچه مهم است سربلندی در برابر وظایف و مسئولیت‌ها و روسفیدی در پیشگاه خداوند متعال و مردم است.

گرچه تکریم و معارفه باید بر اساس قاعده و تشریفات مرسوم خود انجام گیرد، در مورد اینجانب بر خلاف رویه و عرف معمول تکریم به معنای واقعی کلمه که همانا رعایت کرامت انسانی است، به دلیل پنهان‌کاری صورت نگرفت. اما آنچه مهم است سربلندی و روسفیدی در پیشگاه خداوند متعال و مردم است که ولی نعمتان واقعی همه ما مسئولین هستند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر و تعظیم در مقابل مردم خوب شهرستان و پوزش از آنان برای هرگونه قصور و کوتاهی که از سوی بنده احساس کرده اند، کمال سپاسگزاری و احترام خود را نسبت به وزیر محترم کشور و استاندار سابق برای اعتماد به اینجانب و همچنین استاندار فعلی و تیم مدیریتی ایشان به جهت تحمل اینجانب در این مدت، نماینده محترم ادوار نهم و دهم و منتخب مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اعضاء محترم شورای تامین و شورای اداری شهرستان، همکارانم و رکن چهارم دموکراسی (اصحاب رسانه) و همه کسانی که در مدت این دو سال مسئولیت، با اینجانب همراهی و همکاری کردند، اعلام می‌دارم.

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد
هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار
هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

با بهترین آرزوها برای مردم شهرستان و همه مردم سرزمینم ایران

فرزند کوچک مردم
علی خوان پایه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار