معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور لزوم همراهی و هم افزایی نیروهای انقلاب را در این همایش تاکید نمودند و تلاش در جهت دعوت همه جریانات سیاسی انقلابی به وحدت را از ماموریت های ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 22 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همایش رؤسا و دبیران هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .
این همایش که به دلیل بیماری کرونا فقط با حضور رؤسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید میهمان ویژه ای از تهران داشت.
معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور لزوم همراهی و هم افزایی نیروهای انقلاب را در این همایش تاکید نمودند و تلاش در جهت دعوت همه جریانات سیاسی انقلابی به وحدت را از ماموریت های ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دانست.
قدیمی دراین جلسه با اشاره به نقش مردم درصحنه های متعدد کشور ،راه خروج نیروهای بی عمل وناکارآمد و بازگشت به ریل انقلاب را منوط مراجعه به مردم دانست وتاکید کرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد پایین به بالا و در حرکتی مبتکرانه ،فرایند تصمیم سازی رابه لایه های پایین منتقل نموده است .
وی تشکیل مجلس انقلابی را از ثمرات وکارکرد موثر شورای ائتلاف دانست وافزود : با انسجام و همگرایی احزاب و گروههای متعدد ذیل این شورا ،مجلسی یکدست و انقلابی شکل گرفت که خوشبختانه از زمان شکل گیری تاکنون ،با حرکتهای جهادی ،اقدامات موثری برای بازگشت عزت به کشور وحل معضلات معیشتی مردم برداشته است .
معاون امور استانهای کشور ضمن تاکید بر فعالیت شورای های ائتلاف شهرستانها بر وحدت با همه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی تاکید نمود .

دکتر ستار هدایت خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نیز دراین جلسه با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی ،تلاش برای تشکیل دولت جوان حزب الهی را ازاولویت های اساسی این شورا برشمرد واظهار امیدواری کرد با عزم ایجاد شده در جریانات انقلابی ،دولت جدید با رویکرد جهادی وگفتمان انقلاب شکل خواهد گرفت .
دکتر خلقی پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در این جلسه با تشریح اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی هیئت موسس شورای ائتلاف شهرستانها ، به ضرورت تسریع در تشکیل مجمع عمومی شهرستانی تاکید کرد واز روسا ودبیران این شورا درشهرستانها خواست حداکثر تلاش خود را برای شکل گیری مجمع منتخبین وانتخاب اعضای شورای مرکزی ائتلاف در شهرستانها بکار گیرند.
در پایان نیز برخی از اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود برای آینده مطلوب را ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار