معاون آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد مطرح کرد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص بخشنامه بازگشایی مدارس در مقطع ابتدایی این شهرستان توضیح داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 22 January 2021

عباس عظامی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : بنابر اعلام و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مدارس زیر 50 نفر دانش آموز از اول بهمن ماه به صورت حضوری در مدارس حاضر شده اند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به جزئیات این بخشنامه افزود : مدارس زیر 50 نفر به صورت حضوری اما در مدارس بالای 50 نفر فقط پایه های اول و دوم کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شوند.
عظامی ادامه داد : پایه های اول و دوم در مدارس بالای 50 نفر با مصوبه شورای مدرسه و تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های حداکثر 10 نفره ، شیفت بندی روزهای هفته و به صورت کاملا اختیاری به صورت حضوری تشکیل می شوند.
وی تاکید کرد : هچگونه اجباری در حضور دانش آموزان در کلاس ها نخواهد بود ضمن اینکه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور مدیران مدارس قرار می گیرد.
عظامی گفت : لازم به توضیح است که آموزش مبتنی بر فضای مجازی همچنان ادامه خواهد داشت .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : بیش از 200 مدرسه این شهرستان دارای آمار زیر 50 نفر دانش آموز است که این مدارس مطابق با بخشنامه فعلی ارسالی به مدارس که متناسب با شرایط زرد و آبی تنظیم شده است بازگشایی از اول بهمن ماه آغاز شده است.
وی تاکید کرد : مدیران مدارس مسئول تشکیل شورای مدرسه هستند تا بر اساس مصوبه این شورا تصمیمات لازم جهت برنامه ریزی بازگشایی صورت گیرد .
عظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مجموعا 35 هزار و 228 دانش آموز در 88 مدرسه شهری و 249 مدرسه رستایی در مقطع ابتدایی این شهرستان مشغول یادگیری هستند.
وی افزود : بر اساس اطلس دانش آموزی از این تعداد دانش آموز 28 هزار و 230 نفر از شبکه مجازی شاد استفاده می کنند و 3 هزار و 314 نفر هم به صورت حضوری در مدارس آموزش می بینند.
عظامی ادامه داد : در سال تحصیلی جاری و در مرحله اول 12 هزار و 741 دانش آموز هم بسته آموزشی در قالب درسنامه و سی دی آموزشی دریافت کردند .
وی در پایان گفت : بخشنامه فعلی که به مدارس ارسال شده است به شرایط فعلی زرد و آبی کرونایی اختصاص دارد و چنانچه که تغییری در وضعیت رنگ های کرونایی ایجاد شود ، تصمیمات جدید طی بخشنامه به مدارس ارسال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار