عملیات اجرایی ساماندهی یک کیلومتر از محور چرام ـ باشت از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ 23 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از ورودی شهر چرام به سمت باشت با بیان اینکه یک کیلومتر از محور چرام ـ باشت زیرسازی شده است گفت: به هماهنگی استاندار از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست شد تا این جاده را تحویل بگیرند و با تامین اعتبار به اجرای آن اقدام کند.

کیومرث حاجی زاده افزود: عملیات اجرایی ساماندهی یک کیلومتر از این جاده که قبلا زیرسازی شد، از فردا آغاز می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که امروز به همراه برخی مسئولان استانی از جاده های حوزه شهرستان‌های کهگیلویه و چرام بازدید شد گفت: برای ورودی شهر چرام از سمت شهرستان باشت، امسال هیچ گونه اعتباری در نظر گرفته نشد ولی با برنامه ریزی های انجام شده از منابع مختلف توانستیم بخشی از اعتبار لازم برای ساماندهی این محور را تامین کنیم.

محمد نصیری راد با بیان اینکه از امروز همه دستگاه‌های راهسازی به محل اجرای این طرح منتقل می شود افزود: به زودی عملیات اجرای بسترکوبی، رگلاژ و تسطیح این مسیر آغاز می شود.
وی با بیان اینکه خط کشی و نصب علایم این جاده و ایمنی لازم نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: نصب سیستم روشنایی و جداکننده فیزیکی این محور نیز در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار