معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاطعانه با مدیران بی توجه به هشدارها و مصوبات ستاد مدیریت بحران برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 24 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، کیامرث حاجی زاده ظهر امروز در نشست پیشگیری و کنترل حوادث ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر الزام آور بودن مصوبات ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: مصوبات ستاد مدیریت بحران بعد از مصوبات شورای تامین در هر استان لازم الاجرا است.
وی با اشاره به اینکه در فصل بارش‌ها در هر استانی مشکلات خاصی پیش می‌آید، عنوان کرد: یکی از معضلات ما فاصله با فرهنگ پیشگیری بوده و ما باید بدانیم در زمینه پیشگیری اگر هزینه‌ای می‌کنیم در واقع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و باید تلاش کنیم فرهنگ پیشگیری را تقویت کنیم.
حاجی‌زاده ابراز کرد: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به تقویت پیشگیری اقدام کنند و زیر ساخت‌ها را قبل از وقوع حادثه ایجاد کنند، تا بعد از وقوع حادثه و خسارت با اتلاف سرمایه‌های دولتی که در واقع حق مردم بوده، روبه‌رو نشویم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر پیشگیری دستگاه‌ها باید در موضوع آمادگی برای مقابله با حوادث دقت کنند.
حاجی‌زاده با اشاره به تامین دستگاه‌های شتاب نگارها گفت: استفاده از این تجهیزات در مدیریت بحران نقش مهمی دارد و باید منابع لازم برای تامین و نصب این دستگاه‌ها تامین شود.
وی به ضرورت ایجاد محل‌های اسکان اضطراری پرداخت و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و متولی برای احداث چنین مکان‌هایی همکاری لازم را داشته باشند.
حاجی‌زاده در ادامه به ساخت سالن‌هایی از محل ماده 10 و 12 قانون مدیریت بحران که در گذشته توسط شهرداری‌ها ساخته شده است، گفت: این سالن‌ها هر چه سریع‌تر به کاربری قبلی برای انجام امور مربوط به مدیریت بحران برگردند و ساماندهی شوند.
وی بر تعامل بین دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در انجام امور و خدمت به مردم و حل مشکلات همه دستگاه‌ها باید تعامل داشته باشند و مشکل مربوطه را مشکل خود بدانند، و لازم است که دستگاه‌های متولی در زمان بحران از پایگاه‌های کشیک استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار