کمیته انضباطی فدراسیون هندبال آرای خود را در خصوص اتفاقات دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و فراز بام خائیز دهدشت اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 24 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از برگزاری چندین جلسه و بررسی تمامی موارد و اتفاقات مورد بحث دیدار بین تیم های فراز بام خاییز دهدشت و سپاهان اصفهان با حضور اعضا به موضوع شکایت تیم زغال سنگ طبس در خصوص مسائل به وجود آمده در این دیدار پرداخت.
در این جلسات که با حضور نمایندگان حقوقی، دفتر امور مشترک فدراسیون ها و بازرسی وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا تشکیل شد، ضمن بررسی کلیه موارد و تماشای فیلم مسابقه، گزارش تخصصی کمیته فنی فدراسیون متشکل از جمعی از نخبگان و کارشناسان هندبال مورد بررسی قرار گرفت و برخی از بازیکنان و مربیان دو تیم جهت ارائه توضیحات احضار شدند و در نهایت این کمیته رای خود در خصوص موضوعات و اتفاقات این دیدار را اعلام کرد:

1- باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه اصفهان به نظارت مستمر، پایدار و دقیق در رعایت اصول اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه توسط همه دست اندرکاران زیر مجموعه در رشته ورزشی هندبال ملزم گردیدند و در این خصوص تذکر کتبی داده شد.
2- آقای مهرداد صمصامی، بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت به شش ماه محرومیت قطعی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت دویست و پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
3- امیر احمدی، بازیکن باشگاه فرهنگی ورزشی فراز بام خائیز دهدشت به شش ماه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
4- مجتبی حیدرپور، بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز به سه ماه محرومیت تعلیفی از حضور در کلیه مسابقات و پرداخت پنجاه میلیون ریال جزای نقدی محکوم  شد.
5-  در سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در بخش آقایان علی رغم اینکه قبلا و به موجب صورتجلسه فنی و قرعه کشی مسابقات مذبور قرار بر این بوده که سه تیم از هر گروه صعود نمایند، لیکن با عنایت به شرایط و اوضاع و احوال ترسیمی و با تامل به نظر صریح اعضای کارگروه فنی (خبرگان فنی) و نیز اعضای کمیته انضباطی در راستای احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق باشگاه زغال سنگ طبس، از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار