مسؤول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز اعلام کرد در پی تماس حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با استاندار و درخواست رسیدگی به مشکل فرازبام حسین کلانتری با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 27 January 2021

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فراز بام خائیز این روزها خوش می درخشد و در سطح ملی برای استان نماینده ای شایسته نشان می دهد ! آخرین نتایج کسب شده این تیم ، قریب الوقوع بودن رسیدن به بام هندبال کشور را نوید می دهد .

بنابر این گزارش تیم هندبال جوانان فرازبام خائیز دهدشت که جهت شرکت در مسابقات جوانان باشگاههای کشور در استان قم بسر میبرد امروز چهارشنبه در ششمین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی توانست تیم خوب و قدرتمند ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲۶ بر۲۰ شکست دهد و به فینال مسابقات جوانان باشگاههای کشور راه پیدا کند و ساعت ۵ عصر برای قهرمانی در این مسابقات به مصاف تیم شهرداری جهرم می رود."جوانان فراز بام یک گام تا فتح قله ی هندبال کشور+تصویر "

آنچه که امروز تقاضای این تیم محبوب و خوش آتیه استان است ، کمک مسئولان استان برای فائق آمدن بر مشکلات است .

هنرنمایی های فرازبام و پیگیری های مسئولان معنوی و اجرایی

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر که از زمان حضور در شهرستان حامی فرازبام خائیز بود این بار نیز برای پیگیری مشکل وارد عمل شد تا بار دیگر حمایت خود را از فرازبام ثابت کند.
مسؤول روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز اعلام کرد در پی تماس حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با استاندار و درخواست رسیدگی به مشکل فرازبام حسین کلانتری با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرد.
در متن ارسالی روابط عمومی استانداری آمده است:
در پی تماس تلفنی امام جمعه دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برخی مطالبات، نیازمندی‌ها و مشکلات تیم فرازبام خائیز دهدشت، بلافاصله استاندار مشکلات این تیم پرافتخار هندبال فرازبام خائیز دهدشت را با مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان مطرح و مذاکرات لازم انجام شد و مسئولان وزارت ورزش برای رفع این مشکلات قول مساعد دادند و پیگیری موضوع کماکان ادامه دارد.
در ادامه آمده است: روز گذشته به محض ارتباط تلفنی حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر امام جمعه محترم دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر وجود مشکلاتی برای تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دفتر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، معاون پارلمانی سازمان ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بیش از ۲ ساعت گفتگو و مذاکره داشتند.
به گفته روابط عمومی استانداری در این گفتگوی ۲ ساعته استاندار علاوه بر بیان مسائل و مشکلات و همچنین بیان ظرفیت های بالای ورزش استان و تیم های مختلف ورزشی ،به صورت ویژه در رابطه با مشکلات تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت و همچنین موفقیت ها و ظرفیت های بالای ورزشی و توانمندی های این تیم مذاکره و گفتگو کرد.
همچنین در خصوص درخواست ملاقات مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، وی بارها هم در فرمانداری شهرستان کهگیلویه و هم در محل استانداری با استاندار ملاقات داشتند و در خصوص مشکلات و مسائل این تیم رایزنی هایی انجام شد.
در پایان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش ها و موفقیت های استانی و‌کشوری تیم افتخار آفرین هندبال فرازبام خائیز دهدشت، از رسانه‌های استان نیز که دلسوزانه به بیان مشکلات و همچنین انعکاس اخبار خدمات دولت می‌پردازند به صورت ویژه قدردانی کرد.

در پی تماس تلفنی امام جمعه دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر برخی مطالبات ، نیازمندی ها و مشکلات تیم فرازبام خائیز دهدشت ، بلافاصله استاندار مشکلات این تیم پرافتخار هندبال فرازبام خائیز دهدشت را با مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان مطرح و مذاکرات لازم انجام شد و مسئولان وزارت ورزش برای رفع این مشکلات قول مساعد دادند.

روز گذشته به محض ارتباط تلفنی حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر امام جمعه محترم دهدشت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر وجود مشکلاتی برای تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دفتر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، معاون پارلمانی سازمان ورزش و جوانان و همچنین رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بیش از ۲ ساعت گفتگو و مذاکره داشتند.
در این گفتگوی ۲ ساعته استاندار علاوه بر بیان مسائل و مشکلات و همچنین بیان ظرفیت های بالای ورزش استان و تیم های مختلف ورزشی ،به صورت ویژه در رابطه با مشکلات تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت و همچنین موفقیت ها و ظرفیت های بالای ورزشی و توانمندی های این تیم مذاکره و گفتگو کرد.

پیگیری موضوع کماکان ادامه دارد .

همچنین در خصوص درخواست ملاقات مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت، وی بارها هم در فرمانداری شهرستان کهگیلویه و هم در محل استانداری با استاندار ملاقات داشتند و در خصوص مشکلات و مسائل این تیم رایزنی هایی انجام شد.

در پایان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش ها و موفقیت های استانی و‌کشوری تیم افتخار آفرین هندبال فرازبام خائیز دهدشت، از رسانه های استان نیز که دلسوزانه به بیان مشکلات و همچنین انعکاس اخبار خدمات دولت می پردازند به صورت ویژه قدر دانی می کند.

روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار