مادر شهیدان تقوی گفت: دو خواهر دیگرم هم مادر شهیدان قباد شریعتی و محمد حسن پور هستند، یعنی سه خواهر چهار شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کردیم.
کد خبر: ۹۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 27 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مادر شهیدان حجت الاسلام «سید عبدالمحمد تقوی» و «سید منصور تقوی» از شهدای سوق از توابع دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۸ بهمن ماه) به خبرنگاران، گفت: در همه عرصه‌های پس از پیروزی انقلاب به عنوان بانوی پیرو مکتب عاشورا و ولایت با تأسی از ام البنین (س) حضور یافتم و آن را عامل اصلی حفظ نظام و وفاداری به ارزش‌ها می‌دانم.
 
حاجیه بی بی جان دیر بازکه ۸۰ سال سن دارد، گفت: با عکس دو فرزند شهیدم در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و مراسم‌های مذهبی حضور یافتم تا اعلام کنم وفاداری به آرمان‌های انقلاب با حفظ خون شهدا میسر است و باید امام شناس باشیم.
 
وی گفت: دو خواهر دیگرم هم مادر شهیدان قباد شریعتی و محمد حسن پور هستند، یعنی سه خواهر چهار شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کردیم.
 
مادر شهیدان تقوی سوق، افزود: هر سال بی‌صبرانه انتظار ۲۲ بهمن را می‌کشم، چرا که سالروز پیروزی انقلاب و سالروز تولد و شهادت فرزند شهیدم سید عبدالمحمد تقوی بوده و خونی که از بدن فرزندم ریخته شد برای پیروزی انقلابی است که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.
 
شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق مؤلف کتاب زندگی در پرتو اخلاق است.
 
شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق در سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ و شهید منصور تقوی سوق در سال ۶۵ در عملیات مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
«سید منصور تقوی» هم با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا با تاسی از الگوهای برتر زنان اسلام در تمامی عرصه‌ها حضور دارند، گفت: کنگره سراسری زنان شهید، جانباز و آزاده بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تکریم مادران و همسران شهیدان، برگزاری همایش تجلیل از اسوه‌های مقاومت مادران و همسران شهید مهم ترین برنامه‌ها در حوزه تکریم مادران و همسران شهداست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار