معاون آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزي و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري مسابقات تنیس روی میز ویژه دهه پرفروغ فجر در هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 28 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرامرز روزبهی در جلسه شورای هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: در راستای گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقات تنیس روی میز در دهه فجر ویژه کادر اجرايي و هنرآموزان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تبیین شود گفت: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقات فرهنگی هنري ویژه هنرجويان هنرستان‌ کشاورزی نیز برگزار می شود.

وی به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگي هنرستان‌ کشاورزي اشاره کرد و گفت: با مدیریت توانمند علمی و کادر اجرایی مجرب و اساتيد متعهد چشم انداز روشنی برای هنرستان کشاورزی قابل تصور است.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی نیز در این جلسه از برگزاری جشن انقلاب در هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی باحضور تعدادی محدود و رعایت پروتکل های بهداشتي در دهه فجر خبر داد.

سید ولی موسوی گفت: در ایام الله دهه فجر از اولین فارغ التحصیلان راه یافته هنرستان‌ کشاورزي آیت الله ملک حسینی به دانشگاه‌های فنی وحرفه ای کشور با حضور مسؤلان تجلیل خواهیم کرد.

موسوی به تلاش همکاران در فعالیتهای اموزشی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در مراسم جشن انقلاب از دبیران فعال و زحمتکش که تلاشهای وافری در ایام کرونا داشتند و همچنين از مسولانی که در رفع مشکل فضای آموزشی هنرستان تلاشهای وافری داشتند تجلیل خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار