فرماندار سیریک خبر داد؛
تابناک-فرماندار شهرستان سیریک در سرکشی و بازدید از روستاهای همزانگ، دوجمیلان و بندگرمان گفت: برای توسعه و عمران این روستاها از محل اعتبارات خیرین، دهیاری ها و اعتبارات استانی مبلغ ۹ میلیارد و هفتصد میلیون ریال هزینه اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک افزود: این اعتبارات برای روشنایی معابر ، تکمیل و توسعه، زیر سازی کوچه ها و معابر، تکمیل ساختمان دهیاری ها، توسعه شبکه برق، احداث پارک و بوستان روستایی، احداث سیل بند و احداث شهرک روستایی است.

فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد: یکی از مشکلات اساسی که روستای همزانگ را تهدید می کند فرسایش خاک و ایجاد گالی هایست که در اطراف روستا به وجود آمده و برای مدیریت این مسئله بحرانی و جلوگیری از پیشرفت آنها به طرف روستا باید با احداث سیل بند، هلالی ها آبگیر و توسعه جنگل کاری اقدام لازم صورت پذیرد.

وی یادآور شد: روستاهای همزانگ، دوجمیلان و بندگرمان با ۲۵۰ خانوار از روستاهای پشت کوه بخش مرکزی شهرستان سیریک می باشند که در فاصله ۳۵ کیلومتری شرق بندر سیریک قرار دارند.

لازم به یادآوری است، فرماندار سیریک به منظور رصد مسائل و مشکلات روستاهای همزانگ، دوجمیلان و بندگرمان به همراه جهان الدینی بخشدار مرکزی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین بنیاد مسکن شهرستان، راهبر جانشین برق و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سرکشی و بازید و نسبت به تسریع در روند اجرای طرح ها و پروژه ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ز187

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار