kماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از سرگذشت کارخانه‌های قند و آرد و نشاسته یاسوج ابراز تاسف کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 30 January 2021

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خدمات فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلایب اسلامی به ویژه در دوره 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد هر چند تحریم‌های ظالمانه‌ای بر مردم و کشور تحمیل شده اما باید از این ظرفیت‌ها برای مقابله با ترفندهای دشمنان از جمله تحریم‌ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن شرایط سخت جنگی در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا علیه ایران متحد شده بودند به خوبی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و با اقتدار در جنگ علیه دشمن پیروز شدیم و معتقدیم که شرایط امروز سخت‌تر از شرایط روزهای دفاع مقدس نیست و می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی با بیان اینکه توانمتدی داریم و اگر توانمند نبودیم 40 سال تاب تحمل مقاومت در برابر دشمن را نداشتیم اظهار کرد: گاه دلیل مشکلات امروزی به برخی سوء مدیریت‌ها برمی‌گردد و اگر مدیران توانمند، متعهد و انقلابی به میدان بیاوریم بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه به برکت انقلاب بسترسازی خوبی در استان ما اتفاق افتاده و ظرفیت‌های خوبی برای گام نهادن در راه توسعه داریم خاطرنشان کرد: باید به غیر از دولت سایر نهادها و مجموعه‌هایی که توانایی سرمایه‌گذاری در استان را دارند از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و بنیاد کوثر و سایرین در استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌های مغفول در استان و برشمردن آن‌ها به سرانجام کارخانه قند یاسوج اشاره کرد که سالیان سال راکد مانده و کارگران آن از کار بیکار شده‌‌اند و تولید و اشتغال در این واحد قدیمی به صفر رسیده است.

حسینی خاطرنشان کرد: چه بلایی بر سر کارخانه قند آوردند و به نام خصوصی سازی چنین ظرفیتی را نابود کردند و تعداد زیادی بیکار شدند و آسیب‌های فراوانی به کارگران آن وارد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: این در حالی است که تنها زمین کارخانه قند به تنهایی 2 هزار میلیارد تومان ارزش دارد و همچنین کارخانه آرد و نشاسته هم سرگذشتی بهتر از کارخانه قند ندارد و از 4 خط آن تنها یک خط فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی هم واحدهای تولیدی مشکلات زیادی دارند یادآور شد: راه‌‌اندازی و ایجاد تحرک در این واحدها به فرمول نیاز ندارد بلکه عزم جدی به علاوه آدم‌های خوشفکر می‌خواهد که با تعهد وارد میدان شوند متاسفانه بعضی‌ها به دنبال زمین زدن کارخانه‌ها برای فروش آن‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار