تشریح برنامه های نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در دهه فجر؛
در راستای گرامیداشت چهل و دومین طلوع فجر انقلاب ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی توسط واحد فرهنگی"نهاد آبادانی و پیشرفت لنده برنامه ریزی شده‌ است که در طول این دهه خجسته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 30 January 2021

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در  لنده گفت؛ در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی شاخص در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مرادی پور در گفتگو با تابناک کهگیلویه بویر احمد افزود؛ در راستای گرامیداشت چهل و دومین طلوع فجر انقلاب ۲۵ برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی توسط واحد فرهنگی"نهاد آبادانی و پیشرفت لنده برنامه ریزی شده‌ است که در طول این دهه خجسته برگزار می‌شود.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده به برنامه‌های فرهنگی و هنری این شهرستان اشاره و گفت؛ محوریت برنامه‌ها براساس موضوع انقلاب در ارتباط با حوزه فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده تا موجب اثرگذاری بیشتر این واقعه ی تاریخی شود.

ایشان راه اندازی"نمایشگاه دست آوردهای انقلاب و اجرای مسابقات مختلف هنری "نقاشی، نامه ای به امام خمینی، لب خوانی سرود خمینی ای امام، روزنامه دیواری، تبلیغات محیطی"آذین بندی معابر، توزیع عکس امام و رهبری و شهید سلیمانی، متن نوشته با همکاری گروه های جهادی و نصب پرچم بزرگ در جوار قبور مطهر شهدای گمنام و دیدار چهره به چهره با خانواده های شهدا را از جمله ی برنامه های فرهنگی این ایام عنوان کرد.

مهندس مرادی بخش دوم برنامه ها را مسابقات ورزشی عنوان و گفت؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات فوتبال، پاراگلایدر، کاراته، فوتسال بانوان، ورزش های همگانی، مسابقات کونگ فو، مسابقات بومی محلی، تنیس روی میز، هندبال برگزار میشود.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده برنامه محفل قرآنی در شهرستان را از جمله ی مهمترین برنامه ها عنوان و گفت؛ این برنامه در پنج نقطه از شهر لنده "حسینه سپاه، شهرک فجر، شهرک سرآسیاب، شهرک مالشیخ و مصلی برگزار خواهد شد.

مرادی پور افزود؛ از دیگر برنامه های این ایام ساخت کلیپ مستند سازی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است.

مهندس مرادی پور در پایان عنوان کرد: دهه تاریخی و خجسته فجر یادآور استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گرامیداشت آن برای همه وظیفه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار