درحالی آمارهابیانگر هفت روز بدون فوتی در استان کهگیلویه و بویراحمداست که مسئولان تأکید دارند بی‌توجهی به پروتکل‌ها می‌تواند موج تازه‌ای از همه‌گیری را در منطقه ایجاد کند.
کد خبر: ۹۳۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 31 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدانپناه در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: خوشبختانه طی هفت روز گذشته هیچ گزارشی مبنی بر فوت ناشی از ویروس کرونا در استان داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 175 هزار مورد مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان گزارش شده‌است، افزود: تعداد کل بستری ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون 11 هزار و 284 مورد بوده که از این تعداد 11 هزار و 182 مورد ترخیص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 102 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های معین استان بستری هستند، که از این تعداد 22 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدانپناه تعداد بیماران بهبود یافته کامل را در استان 23 هزار و 316 نفر عنوان کرد و گفت: 90 درصد از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته‌اند و هم‌اکنون هزار و 146 نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.
وی تعداد افراد فوت شده بر اثر ابتلا به کرونا در استان را 428 نفر عنوان کرد و گفت: میانگین سنی فوتی های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا 68 سال و میانگین سنی مبتلایان 42 سال است.
یزدانپناه افزود: میانگین ابتلا و شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان دوبرابر میانگین کشوری است و بیشترین آمار موارد مثبت در استان مربوط به شهرستان‌های باشت و لنده است.
کرونا و خبر خوش روز هفتم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار