در حاشیه نواختن زنگ انقلاب
اهمیت این درسنامه ها در دو بحث ضرورت تهیه در این روزهای کرونایی و کیفیت تهیه و تولید آن ها است که می تواند کمک بسیار بزرگی به رعایت عدالت آموزشی خاص این شرایط نماید .
کد خبر: ۹۳۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰ 01 February 2021

در حاشیه برگزاری ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب و آغاز دهه فجر ، با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از درسنامه های آموزشی رونمایی شد.
اهمیت این درسنامه ها در دو بحث ضرورت تهیه در این روزهای کرونایی و کیفیت تهیه و تولید آن ها است که می تواند کمک بسیار بزرگی به رعایت عدالت آموزشی خاص این شرایط نماید .
رونمایی ویژه آموزش و پرورش بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی + تصاویر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در توضیحاتی پس از رونمایی از این درسنامه ها به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : این درسنامه به منظور رعایت عدالت آموزشی خصوصا در مدارس روستایی که مشکل دسترسی به فضای مجازی دارند تهیه شده است.
کورش دلشاد افزود : این رونمایی مربوط به مرحله دوم تهیه و توزیع درسنامه ها است که در ادامه مرحله اول برای ادامه سال تحصیلی تهیه و آماده توزیع می باشد.
دلشاد گفت : در مرحله دوم سعی شد کیفیت درسنامه ها بسیار متفاوت تر از مرحله اول باشد .
رونمایی ویژه آموزش و پرورش بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی + تصاویر
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در خصوص روند تهیه این درسنامه ها به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم دسترسی دانش آموزان به آموزش حضوری و مجازی ، آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد در راستای عدالت آموزشی و آموزش برابر و همچنین ارتقاء کیفیت آموزشی به کمک مدرسین مجرب و توانمند ، اقدام به تولید محتوا و درسنامه  در شش پایه تحصیلی در تمامی دروس دوره ابتدایی نمود.
سید عباس عظامی در خصوص روند تهیه این درسنامه ها اظهار داشت :ابتدا مدرسین که قریب بر 60 نفر بودند در دو کار گروه تولید محتوا و درسنامه کار خود را شروع کردند و هر کار گروه به 6 تیم تقسیم شدند و در جهت بالا بردن کیفیت کار چند نفر به عنوان راهنما و ناظر بر فعالیت مدرسین نظارت می کردند.
عظامی افزود : درسنامه ها و تولید محتوا به گونه ای تدوین شده اند که همه دانش آموزان امکان استفاده از آن را داشته باشند و حتی می تواند الگوی خوبی  برای تمامی مدارس که بتوانند تولید محتوا و درسنامه مدرسه ی خود را بر اساس آنان تنظیم کنند .
وی ادامه داد : در مرحله اول دسنامه ها در تمامی مدارس به صورت کتابچه و یا پی دی اف و کلیپ ارسال گردید و مرحله دوم با آغاز دهه ی فجر رو نمایی شد که انشالله تا پایان هفته به دست دانش آموزان هدف که فریب بر 1 هزار نفر هستند برسند .
عظامی در پایان گفت : این درسنامه ها به صورت رایگان بین دانش آموزان توزیع خواهد شد که کار توزیع با هماهنگی مدیر ارسال و توطیع خواهد شد .
تصاویری از درسنامه ها و روند تهیه آن ها در ادامه آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار