ترسیم نقشه ی راه توسعه شهرستان لنده در جوار قبور مطهر شهدا؛
رزمجو ؛ این نوید را به مردم شهرستان لنده میدهم که درب اتاق بنده به عنوان خدمتگزار مردم به روی همه باز و در تمام ساعات شبانه روز محدویتی در پاسخگویی و مطالبه گری آنان نداشته باشم و انشالله مجموعه ی مدیران سایر دستگاه ها چنین رویه ای را در پیش خواهند گرفت و این یک اولویت در تکریم مردم شریف این منطقه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 02 February 2021

فرماندار جدید لنده در اولین روز کاری خود بهمراه سایر مسئولان شهرستان لنده با حضور در گلزار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، با آرمانهای والای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی تجدید بعیت کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم فرماندار لنده طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر بر همدلی و اتحاد همه ی مسئولان در راستای تسریع در محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت در تمام وقت از شبانه روز خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردم بدانیم.

وی در جمع مدیران لنده گفت؛ امنیت و آسایش امروز همه ی ما مرهون خون پاک شهدای این سرزمین است. من امروز به این جایگاه آمده ام تا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آنان عهد و پیمان ببندم تا در کسوت خدمتگزاری مردم شریف این منطقه لحظه ای کوتاهی نکنم.

مهندس رزمجو گفت؛ این نوید را به مردم شهرستان لنده میدهم که درب اتاق بنده به عنوان خدمتگزار مردم به روی همه باز و در تمام ساعات شبانه روز محدویتی در پاسخگویی و مطالبه گری آنان نداشته باشم و انشالله مجموعه ی مدیران سایر دستگاه ها چنین رویه ای را در پیش خواهند گرفت و این یک اولویت در تکریم مردم شریف این منطقه خواهد بود.

فرماندار جدید لنده با اشاره به اینکه لحظه ای در مسیر پیشرفت شهرستان آرام نمی نشینم خطاب به مدیران گفت؛ با خرد جمعی و تلاش همجنابه با رویکرد توسعه محوری راه توسعه را در پیش خواهیم گرفت و پیگیر مطالبات بحق مردم خواهیم بود.

رزمجو مشی اعتدال و میانه روی را راهگشاترین راهبرد سیاسی عنوان و گفت؛ تند روی و افراط از هیچ فرد و گروهی پذیرفتنی نیست ولذا با لحاظ نمودن فرآیند اعتدال، فرماندار می بایست همه آحاد یک جامعه با ترکیب سیاسی، ایلی و طائفه ای را زیر یک بیرق قرار دهد.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت عظیم بنیاد علوی و استفاده از این ظرفیت، اولویت را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و گفت، با ارتباطات خوبی که با مجموعه ی بنیاد علوی و چهره های مدیریتی شاخص در سطح ملی داریم انشالله روند تکمیل پروژه های عمرانی تسریع داده میشود.

تورج رزمجو با انتقاد از کمبود فضای آموزشی برای تنها دانشگاه این شهرستان گفت؛ از جمله ی مهمترین دغدغه هایم کم توجهی به فضای آموزشی دانشگاهی است که به جد پیگیر تکمیل تنها دانشگاه این شهرستان خواهم بود.

وی به ظرفیت فرهنگ و هنر و جوانان هنرمند لنده اشاره و در این راستا نیز گفت؛ با عنایت به پتانسیل فرهنگ و هنر ، احداث یک مجموعه ی بزرگ فرهنگی از ضروریات است که در این راستا از همین امروز پیگیر رفع این خلاء خواهم بود.

دیگر انتقاد فرماندار جدید وضع نابسامان ورودی شهر لنده بود که در این راستا از شهردار و منابع طبیعی خواست در سریعترین زمان ممکن به فکر رفع نازیبایی های ورودی شهر باشند.

فرماندار جدید لنده در پایان از مدیران خواست تا با همدلی و اتحاد و دوری از روزمرگی پای کار باشند و از لحظه لحظه ی فرصتی که برای خدمت به مردم نصیب شان شد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار