در سومین روز از دهه فجر،
برای نخستین بار هواپیمای ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی "معراج" برای نخستین بار در فرودگاه شهدای شهر یاسوج به زمین نشست.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 02 February 2021

نخستین پرواز ایرباس ۳۲۰شرکت هواپیمایی"معراج"در فرودگاه یاسوج نشست

به گزارش تابناک سمنان حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این پرواز با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت گوهر عالم حقیقت حضرت زهرا(س)، گفت: با تفاهم نامه‌ ای که با سازمان هواپیمایی کشور منعقد شد یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ به ناوگان پروازی استان افزوده شد.
وی اظهارکرد: افزایش تعداد پروازها و همینطور ایجاد خطوط پروازی جدید نیز در استان فراهم می‌ شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه فرودگاه‌های استان در یاسوج و گچساران از اولویت‌های استان و البته مطالبه مهم مردم است که به منظور تحقق خدمات و رفاه بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.
کلانتری تصریح کرد: با استقبال بیشتر مردم، مدیران و دستگاه‌های و سازمان‌های استان از پروازهای این فرودگاه خطوط پروازی مشهد مقدس، اهواز و کیش نیز ایجاد شود.
وی ادامه داد: فعالیت هفتگی پروازهای فرودگاه یاسوج، مرکز استان یک نیاز ضروری و داشتن پروازهای به روز حق مردم این استان است.


عنایت انصاری فرد، مدیر فرودگاه شهدای یاسوج نیز از تجهیز این فرودگاه به جدیدترین سامانه ‌های ناوبری خبر داد و گفت: پیشنهاد حذف ساختمان زندان مرکزی به دستگاه قضا ارائه شده است و با تحقق این مهم می‌ توان شاهد تطویل باند پروازی و زمینه بکارگیری هواپیماهای پهن پیکر در این فرودگاه بود.
انصاری تصریح کرد: همه دست به دست هم دهیم تا مشکل مانع زندان یاسوج برای فرودگاه را حل کنیم.
وی افزود: انتظار می رود مردم از این پرواز استقبال کنند تا استمرار داشته باشد.
انصاری اظهارکرد: به زودی شاهد ایجاد مسیرهای پروازی جدید و افزایش روزانه پروازها در ۷ روز به تهران و بلعکس خواهیم بود.
سیه جانی، کمک خلبان این پرواز نیز گفت: پرواز ایرباس ۳۲۰ دارای ظرفیت ۱۶۰ نفر مسافر است اما در حال حاضر به خاطر وضعیت بیماری کروناویروس تعداد مسافر کمتری در این پرواز حضور دارند .
وی پرواز "تهران_ یاسوج" را پروازی ایمن دانست و گفت: مسافران می توانند با اطمینان خاطر از این پرواز نیز استفاده کرده و به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.
سیه‌جانی بیان کرد: مسیر و کریدور پرواز امن و استاندارد  و دستگاه VOR و NDV به روز بود و مشکلی از لحاظ پروازی نداشته ایم.
به گزارش ایسنا، با اضافه شدن یک هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه پروازهای تهران_یاسوج و بلعکس به ۵ روز افزایش یافت.
این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی معراج به کاپیتانی انیر زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشور در فرودگاه یاسوج به زمین نشست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار