با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد فاز اول مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی واقع در تپه نورالشهدا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 03 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی فاز اول مجتمع فرهنگی شهید سلیمانی افتتاح شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه شکوه، مجد و عظمت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم، گفت: امروزه به برکت خون شهدا ایران اسلامی در شرایط سخت منطقه‌ای نفس می‌کشد و به حیات خود ادامه می‌دهد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی بیان کرد: دشمن وقتی این شهدا و جانفشانی‌ها را می‌بیند مایوس می‌شود.انسان‌هایی که در میدان حاضر می‌شوند با شجاعت در مقابل زورگویان و استکبار قد علم کردند.

وی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم به ایثارگران و خانواده شهدا. هر ملتی قهرمانان خود را فراموش کند ذلیل می‌شود این یادمان تجلیل از شجاعت و غیرت این بزرگمردان است.

 

 سردار حمید خرمدل در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات جهادی مسئولان در تپه نورالشهدا گفت: روز اول خدمتم در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانواده به این مکان آمدم و بسیار تاسف خوردم یک مکان رها شده بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مسئولان استان در راس استاندار تشکر می‌کنم قرار بود به مشکلات آب، برق و گاز این مکان رسیدگی کنیم اما استاندار با روحیه جهادی که داشت گفت باید اینجا کار بزرگی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی با همت همه مسئولان شاهد مکان باشکوهی واقع در گلزار شهدا هستیم که میعادگاه و محل تفریح و ورزش مردم خواهد بود.

 

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌های نماینده معزز ولی‌فقیه در استان هم تشکر کرد و افزود: نماینده ولی‌فقیه از این پروژه نظارت و سرکشی داشتند.

خرمدل با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی یاسوج ردیف بودجه‌ای نداشت‌، خاطرنشان کرد: افزون بر ۱۴ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شد ضمن اینکه از ظرفیت خیرین هم استفاده کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی این مراسم گفت: قرار بود کار جهادی شکل گیرد همین طور شد و  هر کسی هر چه داشت پای کار آورد به فرماندار بویراحمد و معاون سابق امور عمرانی ماموریت ویژه دادیم بسیج سازندگی هم پای کار بود که می‌شود کار جهادی انجام داد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها چنین اقدامی انجام شود گفت: اگر در سال، ۲ پروژه به بهره‌برداری برسد ۵ ساله تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه خدا را در شکر در این پروژه با مشکل اعتباری مواجه نشدیم، خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه ادامه خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار