نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس
نماینده مردم شهرستان های ، بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت : تلاش های زیادی برای توسعه استان صورت گرفته است اما کافی نیست.
کد خبر: ۹۳۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 04 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مهدی روشنفکر در نشست شورای برنامه ریزی استان ضمن تبریک ایام فجر و سالروز میلاد حضرت زهرا (س) گفت : خوش آمد دارم خدمت دکتر امید که در حوزه امور روستایی گام های بسیار بزرگی را برداشته اند و بر خود واجب می بینم که از استاندار و مدیران همکار وی در شورای برنامه ریزی تشکر ویژه ای داشته باشم.
روشنفکر افزود : با چندین استاندار در این استان کار کرده ام ، انصافا در این مدت حضور کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، به همراه مدیران گام های بزرگی برداشته اند .
وی ادامه داد : اگر مدیران قبلی مانند کلانتری کار کرده بودند اکنون استان محروم نبودیم  و به عنوان نماینده مردم از کلاتری که کارهای کلانی انجام داده اند تشکر می کنم.
با بسته غذایی مشکل استان حل نمی شود / توصیف روشنفکر از کارآمدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد

روشنفکر گفت : اگر مدیران قبلی همانند استاندار عمل می کردند اکنون با این وضعیت مواجه نمی شدیم بلکه باید چند استان همجوار را یاری می کردیم اما می بینیم روزانه بر مستمری بگیران ما افزوده می شود .
 نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به معاون رئیس جمهور در امور روستایی اظهار داشت : سلام ما را به دولت مردان برسانید و بگویید خدمات این نظام با قبل از 57 قابل مقایسه نیست و اعتقاد دارک اصلا نباید مقایسه کرد اما بگویید عمق محرومیت بسیار بالا است .
وی ادامه داد : سلام این مردم را به دولت برسانید اما نمی توانیم با این بسته های غذایی مشکل مردم را حل کنیم بلکه نیازمند سرمایه گذاری هستیم این استان از استان هایی است که قابلیت سرمایه گذاری دارد کارشناسان شما به درستی اشاره کردند بر ظرفیت های این استان اما نمی شود برای همه مناطق کشور یک نسخه واحد تجویز کرد بلکه باید کار کار کارشناسی شود .
روشنفکر ادامه داد : باید این استان به پایلویت تبدیل شود ما در حوزه آموزش های فنی نیازمند تلاش های بیشتری هستیم .
وی به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود هم اشاره کرد و گفت : تعداد زیادی ار روستاهای ما به شبکه اطلاعات وصل نیستند ، تلفن همراه و اینترنت مشکل داریم .
عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد : با توجه به وظایف من در مجلس باید بگویم دانش آموزان ما در این ماه های کرونایی مشکل زیادی داشتند کهاین یک بی عدالتی است .
روشنفکر یکی دیگر از مشکلات را اینگونه مطرح کرد که عمده واحد های تولید ی ما در رابطه با دام و طیور با وجود نوسانات مشکل زیادی وجود دارد .
وی افزود : در خصوص بیمه های اجتماعی با توجه آمار ارائه شده ، مقاوم سازی مسکن روستایی ، مبالغ اعلام شده کافی نیست که لازم است در این خصوص تلاش بیشتری شود.
روشنفکر گفت : راه های روستایی زیلایی در بخش جدید زیلایی نیازمند کمک ویژه است ، در بخش جدید سفیدار نیازمند کمک هستیم ، در بخش مارگون و دلی رچ ، 150 خانوار نیازمند یک جاده روستایی هستند.
وی ادامه داد : آقای امید در حالی هنوز اعلام می کنند استان محروم که ما داخل استانی زندگی می کنیم با 20 درصد تولید گاز و نفت 1 درصد جمعیت 20 جنگل 10 درصد آب های رووان و 2 و 400  گونه گیاهی و درمانی ،300 جاذبه طیعی داریم اما همچنان ار قافله رشد جا مانده ایم
روشنفکر افزود : با این همه گنج در این استان قائدتا نباید بگوییم محروم بلکه باید مشکل را در جای دیگری جست !
وی ادامه داد : در این ایام باید از زحمات همه مدیران تشکر کرد و دست آن را بوسید اما اینکه علت را باید جای دیگری جست بر می گردد به بحث برنامه ریزان که خوب عمل نکردند که اگر خوب برنامه ریزی می شد اکنون نباید با این وضعیت بیکاری و توسعه نیافتگی مواجه می بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار