همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر در راستای ارتقای سطح خدمات رسانی و افزایش اشتغال در شهرستان ری ۷ پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی و غیره در شهرستان ری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 04 February 2021

 

عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در حاشیه آیین دهه فجر شهرستان ری اظهار داشت: در این ایام با همت بخش خصوصی، فرمانداری ویژه شهرستان ری و مدیران و مسئولان شهرستانی بیش از 242 پروژه با 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ادامه گفت: شهرستان ری به دلیل ظرفیت‌های قابل توجه موجود در تمامی نقاط شهرستان مورد توجه مدیریت استان تهران قرار دارد و همواره بر این باور هستیم که باید برنامه ریزی بهتری برای این منطقه در بحث افزایش اشتغال، سرمایه گذاری و جهش تولید صورت گیرد.

در ادامه حسین توکلی کجانی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان ری پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد اظهار داشت: امروز همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با همکاری و تعامل ایجاد شده میان جهاد کشاورزی، تولیدکنندگان و بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات افتتاح و کلنگ زنی دو واحد گلخانه‌ها در راستای اشتغالزایی در روستای گلحصار صورت گرفت.

وی افزود: با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی و در زمینه توسعه روستایی ساختمان دهیاری اسلام آباد نظامی و در زمینه افزایش سرانه های درمانی مرکز بهداشت و درمان خاورشهر به بهره برداری رسید که در زمینه تجهیز این واحد درمانی قول وعده‌هایی داده شده که امیدواریم به نتیجه برسد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز مشکلاتی در محدوده خاورشهر بود که مدرسه‌ای 12 کلاسه از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری با همکاری استانداری تهران در نظر گرفته شد که به زودی عملیات ساخت آن نیز آغاز می‌شود و همچنین توسعه و بهبود بافت فرسوده و احداث سالن ورزشی در جهت توسعه شهرستان ری با همکاری ادارات و دستگاه‌های دولتی محقق شد.

گفتنی است در پنجمین روز از دهه مبارک فجر شهرستان ری شاهد بهره برداری از فاز اول یک واحد گلخانه به مساحت 7 هزار متر مربع و 2/5 میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی طرح توسعه مجموعه گلخانه‌های افرا با اعتبار 9 میلیارد تومان در روستای گلحصار در راستای افزایش اشتغال بودیم.

همچنین افتتاح و بهره برداری از ساختمان دهیاری و شورای اسلامی اسلام آباد نظامی در سه طبقه با زیربنای 1200 متر و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان، تجهیز و مرمت مرکز جامع سلامت روستایی خاورشهر با زیربنای 1100 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد تومان، خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه حضرت جواد الائمه (ع) خاورشهر و احداث پاتوق محلی عمو عباس با مساحت 560 متر مربع با کاربری خدماتی و فرهنگی به منظور ارتقای سطح خدمات دهی در شهرستان ری صورت گرفت.

در ادامه افتتاح پروژه‌های دهه فجر خانه کشتی شهدای دولت آباد که توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان ساخته شده توسط دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، پریچهره مدیر کل ورزش جوانان استان تهران و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار