کارگاه خبرنویسی خبر خوب با حضور دکتر احمد علی احمد پور معاون شبکه دنا و شرکت ۳۰ نفر از اصحاب رسانه شهر یاسوج در سالن گنجینه شهدای مرکز حفظ آثار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶ 05 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج در ابتدای این کارگاه با بیان اینکه موضوع آموزش یکی از مهمترین برنامه های این کانون است، گفت: برنامه ریزی شده که کارگاه های آموزشی خبرنویسی و گزارش نویسی به صورت منظم برگزار و تداوم داشته باشد.

سید فرشاد رجایی فر با بیان اینکه انتشار زیاد اخبار منفی در  برخی رسانه‌ها، چهره  نازیبایی از استان نشان داده است، افزود: به همین علت اولین کارگاه خبرنویسی با موضوع خبر خوب برگزار می شود.

وی تاکید کرد: کارگاه خبر نویسی به صورت علمی به ما می فهماند که باید موضوع آموزش را جدی گرفته و به دنبال یادگیری علوم جدید و آشنایی با تاکتیک ها و تکنیک های خبرنویسی باشیم.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج به عدم حضور برخی همکاران رسانه ای در این کارگاه اشاره داشت و ادامه داد: همکاران رسانه ای توجه داشته باشند که برای برگزاری چنین کارگاه هایی زحمات زیادی کشیده می شود و باید از حداقل ها، حداکثر استفاده را بکنند.

وی  به برنامه های برگزار شده این کانون در سه ماهه گذشته اشاره داشت و اضافه کرد: حضور در بیمارستان شهید جلیل و تجلیل از مقام شامخ پرستاران، برگزاری میدان تیر و مسابقه تیراندازی برای خبرنگاران، مسابقه کتابخوانی مرد میدان و مسابقه سواد رسانه چله، برگزاری هییت اندیشه ورز بسیج رسانه و یک کارگاه بصیرتی از این برنامه ها بوده است.

 لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم به مناسبت دهه مبارک دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشن و مولودی خوانی برای خبرنگاران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار