استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار : هر چند اکنون یک حوزه استان نماینده در مجلس ندارد اما از آقایان موحد و روشنفکر می خواهیم که نسبت به سهم استان در بودجه اهتمام جدی داشته باشند .
کد خبر: ۹۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 05 February 2021

روز گذشته شورای برنامه ریزی استان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، مدیران کل ، نماینده شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در حالی که هم خبرهای امیدوار کننده زیاد و هم گلایه !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این نشست گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شده و ۲۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست احداث است .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور افزود: باید خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران دیده شود و  طبق گفته امام(ره) به مردم رسانده شود زیرا منعکس کردن مشکلات مردم وظیفه بوده و نادیده گرفتن خدمات نظام سبب ناامیدی و مایوس شدن مردم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وقتی مردم می بینند که در تحریم‌های حداکثری نظام پای کار بوده و خدمات انجام می‌دهد و مشکلات و کمبودها یکی پس از دیگری برطرف می‌شود، عنوان کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه احداث شده و ۲۲۰ کیلومتر در دست احداث است.
کلانتری با بیان اینکه در زیرساخت‌های  بهداشت و درمان  نیز در این استان در دولت تدبیر و امید به اندازه ۴۰ ساله پس از انقلاب کار شده است، ادامه داد: همه مسئولان نظام از رئیس جمهور تا پایین‌ترین سطوح خدمتگزار مردم هستند و همه موظف هستند که خدمات نظام بازگو شود و در هفت سال گذشته در حوزه مسکن به اندازه ۳۵ سال گذشته کار شده و ۳۵ هزارمین مسکن مقاوم‌سازی شده در طول انقلاب امروز بهره‌برداری شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در کشور، استان دوم هستیم و در اقدام ملی مسکن با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ۹۶۵۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
کلانتری افزود: ما باید پشت نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و دولت بایستیم در سالی که کرونا جهان را درگیر کرده نظام جمهوری اسلامی در حال خدمات‌رسانی به مردم است و ما منکر زحمات دولت‌های گذشته نیستیم و قدردان همه زحمت‌ها هستیم.
وی بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به مناطق محروم و کمتر برخوردار نگاه ویژه دارد و می‌توانیم  با مشارکت مردم به نقاط توسعه و ترقی برسیم، در بعضی از شاخص ها استان ما از شاخص های کشوری جلوتر بوده ولی نیازمند توجه بیشتر است.
بیان مشکلات وظیفه است ، نگفتن خدمات موجب یاس می شود / درخواست کلانتری از روشنفکر و موحد
درخواست استاندار از روشنفکر و موحد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود گفت :دو نماینده استان به همراه نماینده ولی فقیه در کمک به ما تلاش های خوبی می کنند .
کلانتری با اشاره به رد کلیات بودجه در مجلس گفت : در اتفاقی بی نظیر مجلس نظر کمیسیون تلفیق را رد کرد !
کلانتری افزود : در بودجه ارسالی دولت سهم کهگیلویه و بویراحمد 56 درصد افزایش نشان می دهد که یک اتفاق بسیار خوب برای استان بود اما اکنون با رد آن توسط مجلس انتظار داریم از طرف نمایندگان استان تلاش شود که سهم استان در بودجه در صورت تغییر افزایش داشته باشد.
وی ادامه داد : هر چند اکنون یک حوزه استان نماینده در مجلس ندارد اما از آقایان موحد و روشنفکر می خواهیم که نسبت به سهم استان در بودجه اهتمام جدی داشته باشند .
کلانتری گفت : دولت برای افزایش سهم استان در بودجه همکاری کرد حال که کلیات بودجه رد شده است و احتمال تغییرات است از نمایندگان استان می خواهیم که تلاش کنند سهم استان در بودجه افزایش داشته باشد.
وی افزود : تاکنون عنایت نظام و رهبری در پروژه پاتاوه را دیده ایم انتظار داریم مجلس و نمایندگان هم کمک کنند چرا که مردم این تلاش ها و همکاری ها را می بینند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار