معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان های در دست احداث استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 06 February 2021
معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت بیمارستان های در دست احداث استان را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلال پورانفرد افزود : تجهیزات از جزئی ترین تا سایر دستگاه های بیمارستان نرگسی گچساران اماده و خریداری شده است ضمن اینکه نیروی انسانی این بیمارستان هم تامین شده است و ما منتظر تحویل بیمارستان از طرف پیمانکار هستیم.
پورانفرد در خصوص بیمارستان بهمئی گفت : مشکلی پیمانکار داشت که با برنامه ریزی های صورت گرفته و کاهش ۲۵ درصدی پیمان قرار شد که کار ادامه یابد.
وی افزود : بیمارستان سیسخت برای مناقصه بر روی سایت رفت و طی دو تا سه هفته کارهای مناقصه ان صورت می گیرد.
پورانفرد ادامه داد : دو بیمارستان چرام و لنده هم گزارش پیشرفت آن ها رصد می شود و باید قبل از عید فاز اول آن ها تحویل شود.
این مقام مسئول گفت : در مورد بیمارستان پاتاوه پافشاری های زیادی صورت گرفت اما مشکل اصلی این بیمارستان بحث زمین احداث است که اگر این مشکل حل شود وارد مناقصه و فاز اجرایی خواهیم شد.
پورانفرد در خصوص مرکز پزشکی هسته ای هم گفت : برای احداث این مرکز خیری پای کار آمد و انشاالله این پروژه فردا برای مناقصه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی علوم پزشکی یاسوج افزود : کلنیک دهدشت هم تکمیل و در روز سه شنبه همین هفته توسط پیمانکار تحویل خواهد شد.
پورانفرد در پایان در خصوص آزمون بکارگیری نیرو در مراکز وابسته به علوم پزشکی استان گفت : برای تامین نیروی نگهبانی مراکز ۴ هزار و ۳۳۳ نفر ثبت نام کرده اند و برای تامین نیروی خدماتی هم آزمون دو هفته قبل انجام شد که فرایند قانونی آن طی می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
جناب بی تدبیر . شما مناقصه بیمارستان دنا را سال گذشته برگزار و کلنگ زنی کردید اما به علت ناکارامدی جنابعالی و مجموعه ناکار امدت پروژه همچنان بدون یک درصد پیشرفت باقی مانده است . شما با کدام توجیه مناقصه سال قبل را ملغی و می خواهید مناقصه جدید برگزار کنید .شما می دانید با این مناقصه جدید چه پولی بابت افزایش براورد به دانشگاه تحمیل می کنید. دستگاههای نظارتی چه می کنند . دیوان محاسبات که نوش دارو بعد از مرگ است ، سازمان بازرسی چرا دخالت می کند مگر نمی داند واگر نمی داند حالا بداند واقدامی کند ، دادستان فقط چسبیده به نزاع های خیابونی ، جناب اقای حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم این نمونه عینی چرا اقدام نمی کنید خوب که محل روستایتان چسبیده به سی سخت است .الان چندمین بار است که مناقصه برگزار و کلنگ زنی شده است .شما مردم را سر کار گذاشته اید .شما مردم را بی شعور فرض کرده اید . متاسفیم که خود دکتر یزدانپناه که سی سختیست اصلا نمی داند در اطرافش چه می گذرد . فقط چسبیده به صندلی که باد نبرد .چند میلیارد بابت مناقصه جدید باید به علت بی تدبیری بر باد رود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار