با حکم امام جمعه شهرستان کهگیلویه؛
در راستای گام دوم انقلاب و جوانگرایی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه شهرستان ایمان قنبری به سمت مسیول ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدست) منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 07 February 2021

در راستای گام دوم انقلاب و جوانگرایی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه شهرستان ایمان قنبری به سمت مسیول ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدست) منصوب شد.

با گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این حکم آماده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است»_مقام معظم رهبری

جناب آقای ایمان قنبری
سلام علیکم

نظر به توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه فرهنگی و با در نظر گرفتن صلاحیت‌هایی که به حمدالله از آن برخوردار می‌باشید به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان مسیول ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت) منصوب می‌ شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌گیری از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و بکارگیری جوانان انقلابی در جهت پیشبرد اهداف متعالی قرارگاه نهاد امامت جمعه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری هر چه باشکوه نماز جمعه گام بردارید.
توفیقات روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند مسئلت دارم.


علی وحدانی‌فر_امام جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت)

پیش از این البرز پناهی مسئولیت ستاد نماز جمعه را بر عهده داشت.

 

رزومه رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت):


ایمان قنبری متولد 1372 دارای کارشناسی علوم تربیتی با چهار سال سابقه کار آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش،معلم و مدیر مدرسه در شهر دهدشت، فعال دانشجویی در بسیج دانشجویی و مسول فرهنگی بسیج دانشگاه فرهنگیان یاسوج،فعال مجازی و هنرهای نمایشی دارای15 سال عضویت در هیئات مذهبی دهدشت
مقام اول کشوری در مسابقات تفسیر قرآن
مقام اول کشوری در زمینه تدریس و شیوه آموزش معلمان و کسب تندیس جشنواره بین المللی فیلم رشد و جشنواره انقلابی فیلم عمار را در کارنامه خود دارد.

رئیس جدید ستاد نماز جمعه دهدشت معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار