اصلاح طلب و کاندیدای احتمالی انتخابات گچساران
همانطوری که از قبل هم روشن بود مثال بد عهدی های گذشته خود به تعهدی که تحت عنوان برجام بسته بود پایبند نماد و با دهن کجی به جامعه جهانی و شورای حکام سازمان ملل و ۱+۵ از توافق جهانی برجام خارج شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 07 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، عبدالرحیم رحیمی ، اصلاح طلب و نامزد احتمالی انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران با انتشار تصویری از روسای جمهوری آمریکا نوشت :
تنها چیزی که در طول این سال ها تغییر کرده است ، سایز این کت و شلوار است !!!
با شروع انقلاب شکوهمند اسلامی و بریده شدن دست شیطان بزرگ و زالوهای امپریالیسم تحت فرمانش از منابع مردم ایران که تبدیل به منافع آنها شده بود،عداوت خصمانهٔ آمریکا با انقلاب مردمی ایران و مردم این مرز و بوم شروع شد و هر روز با عنوانی جدید و بهانه های واهی و خود تراشته سعی در فشار بر مردم و انقلاب اسلامی داشته است.
از تحریک دیکتاور منطقه صدام حسین برای شروع جنگ تحمیلی علیه ما و در اختیار گذاشتن انواع و اقسام تسلیحات و بمب ها به رژیم بعث گرفته تا ترسانیدن سایر کشورها در عدم حمایت از مردم مظلوم و بی سلاح ایران در آن زمان گرفته تا انواع و اقسام تحریم های ناحوانمردانه علیه مردم ما به بهانه جویی های مختلف تا همین امروز...
که صد البته بر کسی پوشیده نیست که خود آمریکا خواستار توافق با ملتی شد که در مقابل ظلم و استبداد جهانی کمر خم نکرده و سر تعظیم فرود نیاورد.
و همانطوری که از قبل هم روشن بود مثال بد عهدی های گذشته خود به تعهدی که تحت عنوان برجام بسته بود پایبند نماد و با دهن کجی به جامعه جهانی و شورای حکام سازمان ملل و ۱+۵ از توافق جهانی برجام خارج شد.
بنابراین صحبت های رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا که بر خلاف وعده های کمپین تبلیغاتیش در قبال مردم ما و کشور ما مبنی بر رفع تحریم ها و بازگشت به برجام بود برای خودشان شاید اما برای ما تازگی نداشت زیرا ما سابق بر این با نگاه به پیشینه دولت آمریکا و روسای جمهور سابق به خوبی می دانستیم این یک حربه جدید است برای فریب اذهان عمومی مردم خودشان برای جمع آوری آراء و وجاهت دادن به چهره نامقبول خودشان نزد جامعه جهانی و دوستان و متحدانشان.
با این تفاسیر چقد بیشتر به صداقت این مصرع از شاعر پارسی گوی ایران زمین سعدی پی می بریم که :
اصل بد نیکو نگردد
زآنکه بنیادش بد است
تنها چیزی که تغییر کرد سایز کت و شلوار است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار