معاون سیاسی استاندار در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
طی یکی دو هفته پیش چند تغییر در سطح فرمانداری های استان صورت گرفت و زمزمه چند تغییر هم بر سر زبان ها افتاده است که برخی از این تغییرات حواشی به همراه داشت.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 07 February 2021

طی یکی دو هفته پیش چند تغییر در سطح فرمانداری های استان صورت گرفت و زمزمه چند تغییر هم بر سر زبان ها افتاده است که برخی از این تغییرات حواشی به همراه داشت . 
در یک صبح زمستانی به ناگاه در رسانه ها اعلام شد ، علیرضا اتابک راهی گچساران شد و نماینده عالی دولت در این شهرستان را بر عهده گرفت و البته دارا کریمی نژاد هم از امور روستایی استانداری راهی دهدشت شد تا جای اتابک را پر کند و اما در این بین علی خوان پایه از چرخه فرمانداران خارج شد که حواشی زیادی را پیرامون خود پس از این تغییر دید !
برخی اعلام کردند که این جابجایی نیرو در مجموعه استانداری به منظور کنار گذاشتن خوان پایه بود چرا که به نظر می رسید وی وصله ای نچسب با تیم سیاسی استاندار و رفتنش از فرمانداری حتمی بوده است .
در ظاهر دلایل متعدد سیاسی برای کنار گذاشتن خوان پایه مطرح بود از جمله انتخابات پیش رو که در گچساران معمولا حواشی زیادی را به دنبال داشته است .
هر چند نمی توان دلایل سیاسی را نادیده گرفت اما معاون سیاسی نکاتی را در خصوص تغییر فرماندار گچساران و دیگر فرمانداران مطرح کرده است .
احد جمالی به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : تغییرات در مناصب دولتی امری معمول است و کسی نباید از این تغییرات ناراحت شود .
جمالی در خصوص تغییر فرماندار گچساران به دلیل بازنشستگی و انتصاب کریمی نژاد که گفته می شود بازنشسته است اظهار داشت : آقای خوان پایه نیروی راهداری بوده که ماموریت وی در فرمانداری به پایان رسیده بود . در مورد کربمی نژاد وی هنوز می تواند مشغول به کار باشد که تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می توانیم از ظرفیت وی استفاده کنیم .
معاون سیاسی استاندار در خصوص ادامه دار بودن تغییرات هم گفت : ممکن است برخی تغییرات دیگر هم صورت گیرد از جمله اینکه برای برخی شهرستان ها گزینه هایی معرفی شده است اما تایید آن ها از مراجع تایید صلاحیت چه نتیجه ای داشته باشد از حوزه اختیارات ما نیست . ( توضیح تابناک : گفته می شود شاهرخ کناری جای خود را در فرمانداری بویراحمد به میرمحمدی خواهد داد که البته در این زمینه برخی محافل سیاسی و رسانه ای عمدتا اصولگرا مواردی مرتبط با اتفاقات سال 88 را در خصوص میرمحمدی مطرح می کنند) 
جمالی در خصوص اینکه آیا تغییرات دیگر فرمانداران هم در دستور کار است ، اظهار داشت : ممکن است تغییرات دیگری هم در دستور کار قرار گیرد اما طی دو تا سه هفته آینده پرونده تغییرات فرمانداران بسته خواهد شد و این فرمانداران باید آماده ورود به برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار