معاون امور عمرانی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با انجام کارهای مختلف در حال حاضر در زمینه توسعه و بهسازی راه‌های روستایی سرآمد است.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 08 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بوشهر، مهرداد ستوده درآیین افتتاح پروژه دهیاری روستای دویره در خصوص فعالیت‌های عمرانی انجام شده به ویژه در حوزه روستایی، اظهارداشت: کارهای خوبی در این حوزه در استان بوشهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیش از شروع کارهای عمرانی و زیر بنایی فعالیت‌ها را به صورت هدفمند برنامه ریزی کردیم، افزود: در حال حاضر برای هر پروژه‌ای که آغاز می‌کنیم می‌دانیم در نتیجه و انتها به چه وضعیتی می‌رسیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هدفمند کردن کارها از پرتی بودجه و تخصیصات روستایی کاسته است، بیان کرد: در حال حاضر مصرف بدون هدف و پراکنده در بحث دهیاری های استان وجود ندارد.

ستوده با اشاره به طرح‌های توسعه ای در حوزه بوشهر توریست و گردشگری، تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها موجب رتبه دوم استان در سال ۹۸ در حوزه گردشگری شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین استان بوشهر با انجام کارهای مختلف در حال حاضر در زمینه توسعه و بهسازی راه‌های روستایی سرآمد است.

استان بوشهر در توسعه راه‌های روستایی در کشور سرآمد استاستان بوشهر در توسعه راه‌های روستایی در کشور سرآمد استاستان بوشهر در توسعه راه‌های روستایی در کشور سرآمد است

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار