معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۳ واحد تولیدی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 09 February 2021

در مراسمی با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان ، فرماندار شهرستان بویراحمد ، معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت و جمعی از مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت تعاونی ۵۵۶۹ آریا فولاد برش پاسارگاد ، به نمایندگی از طرح های افتتاحی شهرستان بویراحمد ، افتتاح و راه اندازی گردید .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دارا فرامرزی معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت در آیین بهره برداری از این واحد گفت : امسال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، بهره برداری از ۱۳ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۳۰۸ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۱۰۸ نفر در استان آغاز گردید و شرکت آریا فولاد برش پاسارگاد با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر و ظرفیت تولید سالیانه بیش از ۴۰۰۰۰ تن انواع محصولات فلزی (مقاطع فولادی ، پروفیل فولادی ، شکل دهی ورق ، اسکلت فولادی و ساختمانی) ، به نمایندگی از طرح های شهرستان بویراحمد ، در شهرک صنعتی یاسوج ۳ (فرودگاه) ، رسما افتتاح گردید.

وی افزود : از ابتدای سالجاری تا کنون ۳۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۶۴۲ میلیارد ریال و اشتغال ۲۱۶ نفر در استان صادر شده است.

فرامرزی در ادامه گفت : در حال حاضر ۴۸۷ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۱۸۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۷۸۶ نفر در استان دارای پروانه بهره برداری می باشند که از این تعداد ، ۳۱۹ واحد (۶۵%) در حال فعالیت تولیدی می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار