با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار
در نهمین روز از دهه فجر با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی ، برخی پروژه ها در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی یا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 10 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نهمین روز از دهه فجر با حضور استاندار ، نماینده ولی فقیه در استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی ، برخی پروژه ها در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی یا افتتاح شد.

۴۲ پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و یا کلنگ زنی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۲ پروژه با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد خبر داد.

 حسین کلانتری در آیین افتتاح پروژه‌ های عمرانی شهرستان بویراحمد با تبریک دهه فجر اظهار داشت: در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه مبارک ترین روز در تاریخ جمهوری اسلامی قرار داریم روزی که مردم سرنوشت خود را تعیین کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز ۳ پروژه به نمایندگی از ۴۲ پروژه شهرستان بویراحمد افتتاح شد، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال ۲۶۹ نفر ایجاد می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: از مجموع ۴۲ پروژه تعداد ۳۱ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه اقتصادی است.

وی افزود: از این تعداد ۳۹ پروژه افتتاحی و ۳ پروژه کلنگ زنی است.

کلانتری ابراز کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رشد و توسعه استان در بخش های صنعت، کشاورزی و ... باشیم.

کارخانه پرورش مرغ تخمگذار در کبگیان بویراحمد افتتاح شد

یک واحد پرورش مرغ تخم‌ گذار با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه با ۷ میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روستای نقاره خانه از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

این طرح با حضور حسین کلانتری استاندار، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

حسین کلانتری در این طرح با بیان اینکه ما با یک جنگ اقتصادی رو به رو هستیم، بیان کرد: تمام دشمنان اسلام علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شدند تا مانع از برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شوند.

وی افزود: اما با تلاش های مقام معظم رهبری و مسئولان نظام امروز شاهد برگزاری جشن ۴۲ سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.

کلانتری تولیدکنندگان را افسران جنگ اقتصادی خواند و گفت: ما موظفیم با همه امکانات در خدمت کارآفرینان باشیم.

وی در خصوص طرح مرغ تخمگذار گفت: ظرفیت تولید این واحد روزانه ۲ تن تخم مرغ است که می توانیم زمینه توسعه آن به تولید روزانه ۴ تن تخم مرغ را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی برای تولید مرغ تخم گذار دارد.

لازم به ذکر است که این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و دانش فنی روز دنیا احداث شده است.

گفتنی است با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۹ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد می شود.
با حضور استاندار:

خط تولید ورق طرح دار فولادی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج آغاز به کار کرد

این طرح تولیدی با ظرفیت ۴۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حسین کلانتری در حاشیه افتتاح این طرح، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها نه تنها بخشی از نیاز داخلی رفع می شود بلکه می توان با توسعه آن زمینه صادرات آن را نیز فراهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: استان دارای ظرفیت های متعددی برای توسعه صنعتی است.

وی گفت: اهمیت تولید در شرایط کنونی بیش از گذشته روشن تر می شود و تسهیل تولید و رونق تجارت از برنامه های اولویت دار صنایع استان محسوب می شود.

گفتنی است در این طرح (کرکره، ذوزنقه، شادولاین) تولید پروفیل های باز فولادی (چهارچوب فلزی و زد، سقف، سوله) و شیت کردن انواع کلاف های فولادی تولیدی، تولید می شود.

لازم به ذکر است با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر ایجاد می شود.
سالن ورزشی شهدای سرآبتاوه افتتاح شد

این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و در زیربنای ۶۱۵ متر احداث شد.

این طرح با حضور حسین کلانتری استاندار، حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و ورزش دوستان افتتاح شد.

کلانتری در حاشیه این طرح، اظهار داشت: تشویق جوانان به ورزش در کاهش جرم و تقویت روحیه آنها تاثیرگذار است.

استاندار گفت: در دولت تدبیر و امید هدف از گسترش فضای ورزشی ایجاد زمینه نشاط و شادابی بیشتر جوانان و ترویج آشتی با ورزش در جامعه است.

وی افزود: شخصاً پیگیر تکمیل برخی از پروژه های ورزشی در استان هستم و امید است با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رشد ورزش قهرمانی در استان باشیم.

گفتنی است؛ این طرح به نمایندگی از ۱۰ پروژه نوسازی مدارس در شهرستان بویراحمد و از محل منابع ملی افتتاح شد.
 اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: استاندار با همت بالایی که دارد در رونق جهش تولید گام های بلندی برداشته است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: رونق تولید لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

وی عنوان کرد: رونق اقتصادی استان بعد از انقلاب به نسبت قبل از انقلاب رشد مطلوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان، ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین سلاح برای مقابله با تحریم های دشمن است و در کشور و به تبع آن استان عبور از این گردنه با جهش تولید در واحدهای صنعتی محقق می شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت ارشد استان و تیم اقتصادی، تاکید کرد: استاندار با همت بالایی که دارد در رونق جهش تولید گام های بلندی برداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار