معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای احداث یک باب سالن ورزشی اختصاصی بانوان در دیشموک قول مساعد داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 12 February 2021
قول مساعد معاون وزیر ورزش برای بانوان در دیشموک
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برای احداث یک باب سالن ورزشی اختصاصی بانوان در دیشموک قول مساعد داد.
مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، کلانتری در این دیدار با بیان اینکه براساس آمار تا نقطه مطلوب فاصله داریم، اظهار داشت: انتظار می رود همه کمک کنند و می طلبد ظرفیت ها و قابلیت های استان بیشتر دیده شود.
نماینده عالی دولت در استان ضمن اشاره به وجود قهرمانی های تیم هندبال جوانان خائیز و حضور جوانان این استان در تیم های ملی، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های خوبی در زمینه ورزش های انفرادی است.
وی با بیان اینکه در زمینه ورزش زنان وضعیت خوبی داریم، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای ارتقای بیشتر ورزش بانوان در استان به کار می گیریم.
استاندار تاکید کرد: بانوان ورزشکار استان در صورت حمایت می توانند در آسیا و جهان خوش بدرخشند.
کلانتری با اشاره به اینکه مردم منطقه دیشموک در آسیب های اجتماعی خساراتی دیده اند، گفت: احداث یک سالن اختصاصی برای ورزش دختران دیشموک یکی از نیازهای مهم بانوان این منطقه است.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان قول مساعد داد که حمایت ها و پیگیری های لازم برای احداث سالن ورزشی در دیشموک انجام شود.
فرهادی زاد در این نشست، اظهار داشت: وجود فضاهای مطلوب ورزشی موجب می شود جوانان بیشتر به سمت و سوی ورزش تشویق شوند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های بسیار در حوزه ورزش بانوان است، بیان کرد: باید فضا را برای رشد ورزش بانوان در این استان فراهم کرد.
وی گفت: زنان و مردان این استان در رشته های قدرتی فعال هستند و اگر بتوانیم در این حوزه سرمایه گذاری کنیم شاهد رونق ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سرانه ورزش در استان یک مترمربع است ، گفت: از نظر سرانه جزو ۳ استان برتر کشور هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار