معاون پرورشی و تربت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
موسوی ارشد گفت : انقلاب های جهان وقتی کشوری از نظر نظامی ،اقتصادی و حمایت بین المللی ضعیف شود به وجود می آید ولی انقلاب ایران برخلاف قاعده و طبیعت بود به همین علت امام امت آن را "معجزه قرن یا انفجار نور "نامید .
کد خبر: ۹۳۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 10 February 2021

 

معاون پرورشی و تربت برنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در جشن سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه نمونه الزهرا یاسوج که به صورت زنده در برنامه شاد پخش می شد ، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : معمار کبیر انقلاب با دم مسیحایی و ید موسایی ، خلیل وار بت شکن تاریخ می شود و با تاسی از نبی مکرم اسلام پایه های حکومت طاغوت را متزلزل می کند و بساط استعمار و استکبار را در هم می کوبد و پایه گذار تمدن اسلامی در قرن چهاردهم می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید قدرت الله موسوی ارشد افزود : بشر در جهان معاصر شاهد انقلاب های بزرگ فرانسه با ایدئولوژی لیبرالیسم،انقلاب روسیه با ایدئولوژی مارکسسیم وانقلاب اسلامی ایران با ایدئولوژی اسلام بوده است .

موسوی ارشد گفت : معمولا جوامعی مستعد انقلاب هستند که میان قدرت سیاسی حاکم و قدرت اجتماعی(مردم)سازگاری نباشد .

وی ادامه داد : مولفه های قدرت سیاسی عبارتند از شرایط اقتصادی،عامل نظامی و حمایت بین المللی ومولفه های قدرت اجتماعی عبارتند از مشارکت مردمی،رهبری و ایدئولوژی .

موسوی ارشد گفت : انقلاب های جهان وقتی کشوری از نظر نظامی ،اقتصادی و حمایت بین المللی ضعیف شود به وجود می آید ولی انقلاب ایران برخلاف قاعده و طبیعت بود به همین علت امام امت آن را "معجزه قرن یا انفجار نور "نامید .

وی افزود : حال رژیمی که از نظر شرایط اقتصادی دارای ذخایر ارزی بالاست ودارای قوی ترین ارتش خاورمیانه و از حمایت های بین المللی برخوردار دار است به آسانی متزلزل میشود وسقوط میکند زیرا رژیم پهلوی فاقد معنویت وپشتوانه اجتماعی شده است.

معاون پرورشی و تربت برنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد : مردم در بهمن ۵۷ با هدایت وزعامت یک مرجع دینی که ارمغان وی "استقلال،آزادی،جمهوری واسلامی "بوده معجزه قرن را رقم میزنند وپوشالی بودن قدرت های شرق وغرب را برملا می نمایند .

موسوی ارشد گفت : خیلی از ابر قدرت ها جمهوریت یا دموکراسی را پاشنه آشیل نظام می دانستد زیرا معتقد بودند اسلام با دموکراسی سازگار نیست زهی خیال باطل نه تنها پاشنه آشیل نشد بلکه یکی از علل ماندگاری وتداوم نظام ما دموکراسی است که توانستیم نمونه عالی آن یعنی"مردم سالاری دینی"را به عنوان یک الگو به بشریت عرضه بداریم.
وی ادامه داد :میگویند :"انقلاب ها فرزندان خود را میخورند"ولی انقلاب ایران از این قائده مستثنی بوده زیرا ضد انقلاب ها فرزندان انقلاب را می خورد (ترور شهید مطهری،بهشتی،باهنر و رجائی وترور نافرجام بزرگ جانباز انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای) و انقلاب ما ماننددیگ جوشانی است که دائما تفاله ها رابیرون می اندازد و زلال باقی می ماند.

موسوی ارشد افزود : از اوایل انقلاب تا کنون استکبار جهانی به خصوص آمریکا با توطئه هایی نظیر ،ترور، تفرقه میان شیعه و سنی،نقشه تجزیه طلبی کردستان و آذربایجان،حمله طبس،خلیج فارس ،جنگ هشت ساله وتحریم های ظالمانه در صدد براندازی بوده که بااتحاد مردم وایمان به خدا وزعامت ولی فقیه همه ترفندها نقش بر آب شده که امروز شعار ما :انقلاب اسلامی ،مقتدر،بالنده چون کوه استوار" میباشد رمز پیروزی انقلاب وحدت بوده ورمز بقای آن هم وحدت است .
وی در پایان گفت : امروز وظیفه مسولان وآحاد مردم است که دستاوردهای انقلاب را برای نسل چهارم انقلاب تشریح نمایند ما در زمینه نانو،سلولهای بنیادی،صنعت دفاعی ،درمان ،سدسازی ، دانشگاه ومدرسه وقص علی هذا با جهان در حال رقابت هستیم واین حرکت‌رو به رشد با همت این مرزو بوم ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار